Lillegull og meg Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Bruker dere olje eller en mild babysåpe? Føler liksom at oljen ikke renser så godt... Blir jo mye bakterier som blir liggende der!
zombie2be Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 bruker bare vann jeg, olje er så feitt at føler det blir mye verre med at gørr henger fast i huden, spesielt under haka.. så bruker jeg litt badegele når han bader heller..
Lillegull og meg Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Enig! Føler at oljen gjør det vondt værre. Noen gode vaskegeleer å anbefale da?
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Bruker også bare vann, har bare brukt litt olje innimellom når hun har vært litt rød.
zombie2be Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 bruker bare natusan baby bath eller hva det nå er, er vel egentlig ikke gele, men syns den er veldig geleaktig da.. bruker bare olje for å tilføre fuktighet til babyhuden etter badet, da syns jeg faktisk det er best med rapsolje fra matbutikken. denne er veldig rein og utrolig lite fettende...
To prinsesser Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Bruker bare vann jeg når jeg vasker under halsen. smører på krem visst hun er veldig sår der!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 klut med bare vann, eller med litt top-to-toe wash fra natusan om vi badet han eller vasker han med klut. er mer enn godt nok, vask er jo rens. det samler seg vel ikke så mye bakterier der. smører med a-creme om det er sårt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå