Gå til innhold

Hva er i veien med lille jenta mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har begynt å spy hver gang hun får middagsglass.... Og det har hun gjort hver gang noen dager nå. Grøt og morsmelk går helt fint ned, men middag spyr hun bare opp igjen... Og det er ikke snakk om en liten gulp, det er masse som kommer opp igjen!

Og sist jeg ga henne begynte hun å brekke seg da hun kjente skjea såvidt var ani leppene hennes.... Så gidde jeg henne 2 skjeer, og da kom alt opp igjen, og mere til.....

Hva er galt? Det er disse 6 måneders glassene hun får, og de har jo hun snart fått 2 ganger for dagen hver dag i 2 måneder... Hun gaper jo fint opp, og hadde det vært at hun var drittlei hadde hun vel ikke gjort det.. hmm.... om det hadde vært noe hun ikke hadde tålt i maten, så hadde hun vel reagert på det før?

Skrevet

kan det være for att det er litt "sur" smak?

jeg synes ikke 6 mnd middagsglassene smaker noe godt, så jeg moser middagsrester fra vår middag, vanner ut litt, men det går ned på høykant.

min brakk seg bare av middagsglass....

Skrevet

heia:) dette opplevde vi med lillegutt da han fikk 6måneders hvetegrøt. det gikk heilt fint i ca 2 uker, så begynte han å kaste opp. akkurat som du sier, et par skjeer og alt og mere til kom plutselig opp igjen.. skikkelig kjipt:( prata da med HS og hun mente vi skulle vente litt med denne grøten, venta 1 mnd og siden har det gått bra. det kan være at tarmene reagerer, og at de trenger en pause fra nettopp denne maten.

Hvis jeg var deg hadde jeg ringt helsesøster og hørt med henne.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to.... :-) Tror ikke det er at det er "sur" smak, for hun har jo likt glassene veldig godt i lengre tid... Og hun gaper jo villig opp, problemet er jo bare at det kommer opp igjen.. :-(

Jeg får gjøre som HS sa til deg mathiasinmamma, og vente litt, og se om det blir bedre. :-) Hun eter jo fint grøt, så får holde oss til den en stund.

Skal på kontroll mandag, så får ta det opp med henne da, og se om hun har noen andre råd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...