kristin2 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Er ute etter et par Viking Thermo (tror de heter det). De ser ut som cherrox men er visstnok lettere. Trenger de i lilla str. 23. Virker jo ikke som noen har de og det syns jeg er merkelig med tanke på hvor stort merke Viking er. Noen som vet om de evt kan bestilles på nett? Har prøvd å søke på Viking Thermo men får da bare opp alt annet enn handlesteder på nett (bare debattforum etc)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Kjøpte viking thermo på agnar hagen i bogstadveien. Kan prøve der, ev ring og hør om de har:)
kristin2 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Er det lenge siden? Tror jammen jeg skal ta meg en tur dit ja. Har ikke vært der enda.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Er vel ca tre uker siden. Men hør med de:) Da jeg var der hadde de fått inn første ladningen, svarte da:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Hmm, nå ble jeg plutselig usikker men jeg tror de har dem i skobutikken på aker brygge senteret. Den i andre etasje i det ande bygget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå