Lille jente Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Etter snart 3 år med prøving, har vi nå blitt gravid med ivf. Ligger på kk med overstimulering og har derfor vært helt i ørska av smerter, men i dag er jeg mye bedre og det begynner å gå opp for meg at jeg er gravid! Endelig!!!!!!! Legen kom inn med et stort smil og gratulerte! Herregud for en deilig førjulsgave!!!! Sender dere alle en masse babystøv og ønsker dere masse lykke til!!!!!******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Kine71 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer sååå mye med graviditeten! God bedring med overstimuleringen, du får vel bare ta det med ro og nyte førjulsgaven:0)
Fatu Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Du har lov til å skrike, gratulerer så mye:-)
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer så mye! Deilig å endelig lykkes da:-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Som ruger saumfarer jeg forumet etter nygraverte - det er ekstra hyggelig med sånne meldinger i ventetiden! Gratulerer så mye, kos deg i graviditeten!!
MK73 Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Hurra, hurra, hurra! Gratulerer så mye :-) Koooos dere med spiren - og god bedring.
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer ) Håper det går fort over med overstimuleringen! Ta godt vare på deg selv nå og spiren i magen! Lykke til med svangerskapet! Ekstra babystøv sendes herved over til dere:o)
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer=) så kjekt då! blei du veldi dårli no når du e overstimulert?du merka da liksom? dumt spm men... eg va på kk idag på ul igjen. trudde eg skulle ha egguttak på mandag men de ville stimulere meg to dager ekstra så det blir onsdag, eg e litt redd for å bli overstimulert...
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Gratulerer så utrolig masse Lille jente!! Synd du måtte oppleve overstimmulering, men tenker det er verdt det når du nå er gravid! Lykke, lykke til!! Jeg sier JA TAKK til babystøv - ruger på 2 egg!!
Lille jente Skrevet 22. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2008 Tusen takk for mange flotte gratulasjoner, de varmer. Og "smilekopp" jeg tror ikke du trenger å være redd for overstimulering bare fordi du må gå 2 dager ekstra. Det går nok helt fint. Jeg hadde 24 egg de tok ut, de jobbet lenge, og jeg hadde veldig vondt. Noen dager etter følte jeg meg bra. Men så, etter en uke etter innsett ble jeg kjempe oppblåst. Føltes som og så ut som jeg var 5 mnd på vei. Ble innlagt på KK i en uke. Er heldigvis ute nå, men har veldig vondt, kan bare ligge på den ene siden, og må ta sprøyter i 2 mnd for å ikke få blodpropp! Kjedelig, men såååå verdt det. Jeg sitter jo her med verdens beste premie! )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. november 2008 #12 Skrevet 22. november 2008 Gratulerer så mye!!!! For en hyggelig førjulsgave :-) Vil og øsnke deg god bedring mtp overstimuleringen. Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå