Gå til innhold

Dere som har fått første barn det siste året, når vil dere prøve på nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal igang igjen nå, lillegutt er snart 5 mnd:-)

Andre?

Skrevet

vil prøve med en gang jeg, lille er snart 4 mnd.

MEN jeg kan ikke, har ikke råd. NAV betaler meg 4000 i mnd fordi jeg ble syk i svangerskapet og det ble tull med sykepengene!

Skrevet

Når frøkna er 2 år skal vi prøve igjen. Jeg blir så syk når jeg er gravid så vi tør ikke før, greit å ha fått tid med hun vi har fått nå før vi setter igang. ;)

Skrevet

Mini gutten her er 2,5mnd, tror vi har funnet ut av nå her at vi begynner å prøve rett etter jul :)

Skrevet

Vet ikke hvordan det blir, men slik planen er nå vil vi begynne å prøve igjen i sommer. Vesla er 3 mnd her nå, så tanken er å bli gravid når hun er rett under året. Men begynner i ny jobb til høsten så vi må tenke godt igjennom det.

Skrevet

Mini er 6 mnd og vi har ingen planer om å begynne med prevensjon. Nå brukte vi 2 år på å bli gravide med han, så er innstilt på at det kan ta lang tid, men håper det ikke gjør det denne gangen.

Så var det bare å komme igang med den sexen da, for sist jeg sjekket var det et kriterie for å bli gravid :) Har hatt sex altså, men ikke mange gangene ennå.

Skrevet

Gutten min er 1 mnd. Har ikke bestemt oss helt enda men starter nok å prøve på nr.1 tror jeg når lillegutt er ca. 17 mnd:) håper på et vårbarn denne gang:)

Skrevet

hehe, ammetåke her ser jeg;) Prøve på nr. 2 blir vel det rette:)

Skrevet

Neste høst. Brukte nesten over 2 år på å bli gravid så går ikke på prevansjon, men har sex i de "sikre" periodene. Og blir vi gravide så gjør vi det. Men begynner ikke for fullt før til Sensommer/høst

Snuppa blir 7 mnd

Skrevet

Tenker vi venter til mini er rundt 2 år. ( 8 mnd nå)

Jeg var så utrolig plaga med bekkenet, 100% sykemeldt fra uke 17, så frister ikke å gå gjennom det i nærmeste fremtid. Er ikke helt kvitt det enda så..

Skrevet

Småen er snart 4 mnd, og vi har lyst på en til NÅÅ!! Meeen..siden jeg ikke har opparbeidet meg rett til fødselspenger fra NAV (har fødselsstipend fra lånekassen nå) i tillegg til at samboer skal studere til høsten, må vi nok legge det på hylla et par år...:-(

Er så KJIPT at økonomi skal være en årsak til ikke å få barn!!

Skrevet

Vil vente til jeg har fått jobbet ca ett år; da er kommende storesøster nesten tre og "kommuniserbar" når det kommer en til. Og da får man litt god tid til å kose seg ekstra :o) Rekker også å få økt permisjonspengene og fått med et lite lønnshopp!!

Skrevet

Mini er 10 mnd nå. Vi kommer nok til å vente 1,5 - 2 år før vi begynner å prøve igjen. Går det på første forsøk så blir det vel rundt 3-3,5 år mellom dem. Vil som mange andre nyte de første årene sammen med mini og gi han full oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg fikk nr 1 i fjor og nr 2 i år,så her er det full stopp på minst 4 år.. Vet ikke om jeg vil ha flere heller.

Skrevet

Vi var klare til å begynne å prøve når snuppa var nesten fem måneder. Hadde alvorlig svangerskapsforgiftning og fødte syv og en halv uke før termin, så jen tenkte det var lurt å høre med legen først. Nå viser det seg at blodtrykket ikke har stabilisert seg etter fødselen, så fikk beskjed om at vi må vente til jeg har testet blodtrykket over en periode, og ikke før i mai. Så, da venter vi til mai, og setter ignang da. Om vi får klarsignal fra legen. Ble skikkelig skuffet med en gang. Men, helsa kommer nå først.

Skrevet

Poden er 10 mnd nå, og tror vi prøver igjenn til våren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...