Gå til innhold

Yrja skal på sykehuset imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..pga av at hun er undervektig. Veier 4,8 kg, er nesten tolv uker, og har lagt på seg bare en kilo siden fødselen. I tillegg har hun fått urinveisinfeksjon. Har masse nerver jeg, for hun serr helt frisk og fin ut, er våken og kommuniserende, kjempeblid og spiser jo masse!! Ho får både pupp og flaske..men ho gulper så vanvitiig mye.. Fikk beskjed om å pakke ned ting til oss, siden ho sannsynligvis blir innlagt. regner med det blir masse urinprøver og blodprøver, og jeg er litt redd her. så er det jo det at jeg har andre barn også, så nå sitter jeg med supersårlig samvittigher overfor alle ungene...Aaaargh..ble litt rotete dette, men det er nå dette som herjer rundt i et mammahode når man får vite at noe er galt med ungene:(

Skrevet

Det går nok fint. Men skjønner at du er kjemperedd. Hadde vært vettskremt jeg! Men så lenge hun virker frisk og opplagt så håper vi det ikke er noe galt! Lykke til og hold oss oppdatert :)

Skrevet

Urinveisinfeksjon er jo såpass ubehagelig at hun kan bli kvalm og uvel og gulpe og ha nedsatt matlyst. Blir hun behandlet for dette (sikkert med intravenøs antibiotika på sykehuset) så blir hun nok etter kort tid til å spise og legge på seg igjen. Jeg husker når jeg var innlagt på sykehuset med prematurbaby, så var det ei med baby innlagt for urinveisinfeksjon. Dere trenger sikkert ikke så lang innleggelse for dette. Du kommer nok fort hjem igjen til dine andre små, men skjønner godt at du i forkant er stresset. Jeg blir alltid nervøs og hønemor når det gjelder mine egne. Lykke til med pia di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...