Gå til innhold

Hvor sent på dagen kan man ta eggløsningstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest på pernille.info at man gjerne kan ta el-testen på ettermiddagen istedet for på morgenen. Idag er jeg ikke hjemme før kl. 21, det skulle vel ikke være noe i veien for å ta testen da..? Har også lest flere steder at det anbefales å ha sex annenhver dag rundt eggløsningen. Hvis det da slår ut på eggløsningstest på dagen mellom to sex-dager (for å si det sånn, hehe...) så er det vel sikrest å ta en ekstra runde den dagen også? Hva mener dere?

Skrevet

hei.. klokken 21 er helt fint.. sist jeg testet for el i forrige periode, så testet jeg tre ganger om dagen, morgen ettermiddag og kveld.. fikk første positive kl 24 mandag, så hele tirsdagen (også med morgenurin) og onsdag morgen, (sterkest da) men ikke onsdag på formiddagen, så da slapp vel egget på kvelden regner jeg med.

mange sier man ikek skal teste om morgenen, men for meg funker det vel så bra. jeg har til nå kun hatt sex før el faktisk finner sted, altså når testene er positive, og ikke etterpå, men neste måned så skal jeg få samboer til spare opp dosen til det sekundet el-testen er negativ igjen..for det er jo da egget kommer. har jo ikke blitt gravid til nå, så..

Skrevet

Hm, ja du sier noe der. Er jo noen timer etter positiv el-test at eggløsningen skjer. Best å kjøre på hver dag hele helgen. Typisk nok at mannen egentlig skal på tur i helgen, men kan se ut til at han holder seg hjemme, krysser fingre for det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...