Gå til innhold

Begge eggene mine overlevde opptining! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra forrige forsøk hadde de fryst ned 2 stk 4-delte egg i et strå. I går ble de tint og satt inn. Fikk beskjed når jeg ringte lab. på Riksen at eggene så like bra ut når de hadde tint som når de ble fryst ned. Så nå krysser jeg alt jeg har for at det skal gå bra. Føler forsøkene har blitt mer og mer positive for hvert forsøk. Legen sa til oss at han mente sjansene var store for at vi ville lykkes denne gangen - siden eggene var av topp kvalitet. Så jeg håper virkelig han har rett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott :o) lykke til med rugingen :o) jeg følger etter om noen dager :oD

Skrevet

Det er jo fantastisk bra! Lykke til! Dette blir skikkelig spennende. Jeg skal krysse fingre for at du skal lykkes denne gangen.

God klem

Skrevet

Så flott! Lykke til med rugingen av de to flotte eggene:0) Jeg xxxxx fingrene for at det er din tur nå!

Skrevet

Hei Prøveren på nr 2:-)))))

Dette var jo helt utrolig gode nyheter. Gratulerer så mye som ruger og denne gangen håper jeg virkelig det er din tur. Blir spennende å følge med deg her inne nå. Sender over masse masse babystøv og krysser alt jeg har for at det er deres tur nå:-))))))))

Klem:-)))

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger! :) Jeg blir like rørt hver gang over all omsorgen man har for hverandre her inne. ...

Takk for all babystøv!! Det trenger jeg - håper de neste dagene går FORT!! Jeg skal prøve å tenke masse på jul og forberedelser i forhold til det for å få tiden til å gå. Akkurat nå syr jeg ferdig en juletrematte, så er planen å gå i gang med julebakingen og å gå over julepynten for å se at alt virker/er slik det skal. Skal selvfølgelig ikke stresse med det, men gjøre det i mitt tempo! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...