Gå til innhold

Spørsmål angående Quinny Zapp...

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med denne?? Stabil? Ser litt sånn lett vinglete ut, og at den velter lett??

Tenker da å kjøpe denne å ha liggende i bilen ved kjappe turer på butikken...Til å feste bilstolen på!

Meninger noen???

Fortsetter under...

Har hatt den og er kjempefornøyd. Både som ren vogn og som understell til bilstol. Kjempegenialt! Den er ikke så vinglete og tåler noen lette poser / vesker på styret. Men ikke tunge poser. Anbefales på det varmeste hvis man skal mye ut og inn av bilen med sovende baby. Slipper å vekke hver gang. Har brukt den mye som vogn til eldste og med bilstol til yngste. Nå har hun gått over til bilstol nr 2 så da solgte vi zappen siden vi har titanuum breeze også, og den kan man legge ned ryggen på.

Barnas Hus.

Synes egentlig at den er bedre enn Zappen. Plusset med Zappen er at man kan ha bilstol på. Nesten full liggestilling, lettere å slå sammen og slåes opp igjen med en hånd. Lett å ta av fronthjulet og god fjæring på vogna.

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=377&category_id=7&manufacturer_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=410

Jeg kan absolutt anbelfale zappen som en inn og ut av butikken trille, men vær forsiktig med å laste håndtakene, den velter fort, men man kan jo ikke vente annet av en sånn trille.

Minuset er at det ikke følger med handlekurv, men det kan kjøpes utenom.

Jeg er kjempeglad jeg kjøpte zapp som ekstra trille til å ha liggende i bilen, slipper mye styr med hovedvogna og ikke minst så sparer man utrolig med plass i bilen.

Annonse

Elsker zappen min. Den fremstår med unik kvalitet i forhold til mye av den dritten av triller der ute, den er god å trille og gir god plass til litt større barn. Bruker den nå til gutten min på 3 år med odenwalder pose i og så kommer vi til å bruke den til bilsete når babyen kommer i mai:)

Den velter jo hvis man henger tunge poser på, men det gjelder jo alle triller i samme kategori.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...