Gå til innhold

Hvem vinner Top Model Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder en knapp på Frøydis. Hun ser jo så kjedelig ut til vanlig at det er jo helt sykt, men for noen fine bilder hun tar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hun ser ut som en grå mus :) Men utrolig flott jente på bildene. En knapp på henne jeg også eller sunnmøringen. ikke ho lyshårete

Skrevet

jeg syns hun negressa var så festlig. men hun røyk jo ut..

frøydis er jo skikkelig søt hun :)

hun blonde virker så utrolig høy på seg selv hehe.. ja ja.. hun er jo enormt pen da.. så det er jo kansje ikke så rart..

Skrevet

Spør neste mandag, så skal du få et svar (er ikke klarsynt,sjøh)

Håper på Martine;-)

Skrevet

håper på hun mørke (ikke Frøydis altså )

Skrevet

Hun blonde er definitivt den peneste! Mens Frøydis virker mest koselig, uten at jeg kan si noe, fordi jeg ikke kjenner dem. Men jeg håper på en av dem. Tror hun blonde har en mer stå-på-og-knus-alle-personlighet, og det passer litt i det yrket synes jeg.

Skrevet

Håper på Martine. Liker ikke Marita.

Skrevet

tror den som kan takle det best faktisk er Martine...

Marita er for ung og litt vel høy på pæra,vet hun er pen liksom...(jeg syns forsåvidt ikke at hun er noe mer enn helt vanlig)

Frøydis kunne kanskje klart det,men ikke så lenge...noe som egentlig er litt synd siden hun definitivt er den som tar best bilder...

men jeg har ihvertfall Frøydis på første,Martine på andre og Marita kunne ryket ut for lengst for min del...

Skrevet

Heie på Marita eg;))

Skrevet

Æsj, Frøydis virker hyggelig, men hun flekker tenner som en hest: masse tannkjøtt! JURK!

Hun lyse har stor, rund og rar nese, og virker så ufattelig hjernedød!

Hun mørkeste er penest, og virker mer jordnær en de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...