Gå til innhold

Noen andre som får to veldig tette?

Lunamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Oj, det var tett ja! :-)

Selv fødte jeg i januar og venter nestemann til sommeren. Aner ikke når ennå, jeg rakk nemlig aldri å få tilbake mensen etter fødselen, så fåglarna vet når terminen er...:-P Men det blir sånn ca 18mnd mellom dem.

Vi begynte prøvinga på nr 2 nesten med en gang, vi har alltid ønsket oss en "tett" søskenflokk.

Heisann!

Har 2 gutter født mars 06 og mai 07, 13 1/2 mnd mellom de. Synes det har vert heilt topp, men må legge til at min første hadde et sovehjerte og var veldig snill. Sov natta igjennom fra han var 2 mnd nesten...

No er de altså 1 1/2 og 2 1/2 og ej he lyst på fleire :-) Så ikkje avskrekkende for min del :-)

LYKKE TIL !!!

Annonse

fødte i mars og har termin i februar, så her blir det 11 mnd mellom de to minste.

Har gutt snart 11 år, gutt 9 år (de skiller 20 mnd)

jente snart 5 år og gutt 8 mnd.

Dette blir nr 5.. og siste mann.. øhm jente :)

har to stebarn også, gutt snart 11 år og jente snart 10 år (de skiller 13 mnd)

så her er det tett i tett med barn.. :)

Fødte i mai i år og har akkurat oppdaget at jeg er gravid igjen. Ble ganske overasket siden jeg ikke har blitt gravid før uten hormonstimulering. Vet ikke nårtid termin er, men en gang i juli/august vil jeg tro, så det blir vel rundt 14-15 måneder i forskjell. Ganske tett, men det går vel greit. Har to flotte jenter på 10 og 8 som er kjempeflinke til å hjelpe.

Heisann

jeg fødte tvillinger januar 08 og skal ha en til i april 09 så det ble tettere en jeg hadde tenkt men tror det kommer til å gå fint. Har også to gutter 9 og 10 år 14 mndr. mellom de, og det var den fineste småbarnstida jeg har hatt, jeg har ellers 2,5år, 3år og 3,5 år mellom de andre.

19 mnd mellom mine:) koselig med søsken tett i alder:)

nå er babyen 3 mnd og gleder meg til han blir 1 år og de kan leke mere sammen:)

går rundt å drømmer om nr 3 alle rede,men kroppen er ganske sliten etter 2 tøffe tette svangerskap,må desverre ha en lang pause nå....

så nå ser eg fram til våren og fjellturer med min kjære med en unge hver på ryggen...( drømmer om det,men da skal det mye trening til...)

det går helt fint med to tette så lenge en får være frisk:)

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...