Gå til innhold

Treff tirs 2. des på Jonas B. Gundersen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har notert ny treffdato, dagen etter min termin og dagen før din termin - Siv ;-) Du er litt av en luring, hehe! Blir koselig å ses igjen, så får vi se hvem som blir med denne gang. Inntil da; knip godt igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at dere har satt opp nytt treff! Og denne gangen kan jeg:-) Sleit med barnevakt forrige gang...

Spesiell hilsen til Siv og Ingvild - i fall dere ikke kommer;-)

Skrevet

Jeg kommer gjerne!! Var kjempekoselig forrige gang, så gleder meg til å se dere igjen! :) Og hvis dere ikke rekker å få med dere treffet; masse lykke til og god jul!!!

Skrevet

Vi satser nok på å komme siden datoen er midt i mellom våre to terminer,hehe! :) Med eller uten baby..spennende! :-)

Skrevet

Vi får knipe litt igjen begge to,Ingvild Har to julebord som æ gjerne skulle hatt med mæ før æ popper :-D Satser på å få med mæ treffet på Jonas også. Håper mange kan komme av både nye og "gamle" fjes.

Skrevet

Jeg har også lurt litt på det:-)....

Uansett, jeg kommer og gleder meg (litt nervøs også, er ikke til å legge under bordet..) til å bli kjent med nye mennesker i samme situasjon som meg sevl!!!!

Skrevet

Hei igjen!

Ikke noe å være nervøs for, det er ingen som kjenner hverandre spesielt godt. Jeg og Siv har kun møttes 3 ganger, men man blir jo veldig fort kjent når man er i samme situasjon - mye å prate om da vet du :) Kjempekoselig at du kommer, da er vi iallfall 4 til nå :-)

Skrevet

Jeg kom på det forrige treffet. Kjente ingen fra før. Men det var jo kjempekoselig å treffe nye mennesker..

Skal komme på dette treffet også.

Skrevet

hvor gamle er dere da? jeg er bare 21. vil føle meg passe dum blant masse damer over 30 år hehe.. er litt rar sånn.. er nok ikke såå utadvent av meg..

Skrevet

Jeg kom plutselig på at jeg alledere har lovt meg bort den dagen, så jeg kan desverre ikke komme allikavel! Veldig dumt, men regner ihvertfall med å komme hvis noen setter opp ett treff i januar!? Nå "mister" vi jo Siv og Ingvild som har satt opp de to siste treffene, så må kanskje ta litt tak oss andre også nå... ;-)

Kos dere på tirsdag ihvertfall og god jul til alle mann!!

Skrevet

Hadde vært kjempekoselig å være med på et slikt treff engang!:) Særlig nå før jul, er jo sååå koselig nedi byen på denne tida:)

Hvor langt er dere som kommer, på vei egentlig?

Og når har dere termin?

Jeg er 30 uker på vei idag, og har termin 7.februar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...