Jewel m/jente får gutt Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Snuppa har fått utslett på venstre side av munnen, og har hatt i tre uker nå. De i barnehagen tenkte kanskje det kunne være eple, så de skulle slutte og gi det i noen dager og se om det forsvinner. Er det noen som har opplevd dette?
Kakebakesøte Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Har ikke opplevd det på mine barn, men jeg selv får utslett av eple og sitrusfrukter. Merker det på hendene da, ikke ansiktet. Men lurt at de ikke gir henne det for en periode og se hvordan det utvikler seg.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Takk Kakebakesøte. Jeg har hørt om sitrusfrukter som gir utslett, men aldri eple. Jaja, får se hvordan det går når de slutter og gi eple en stund. Håpe det bare er det.
nungo Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Epler er nok så syreholdige og kjent for å gi sårhet på huden rundt munden. Jeg får f.eks. også sårhet rundt munden om jeg spiser et helt eple. Hjelper mye om jeg kutter det opp i båter. Pass også på med ananas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå