super76 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 men gutten min har sår på begge rumpeballene. Noen som har gode tips om hvordan bli kvitt dem? Trenger sårt noen tips, gjerne ca hundre - en kan jo kanskje virke!!?!
Linda 1975 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde tatt han med til legen eller HS. Gutten min har fått eksem og jeg smører han med miniderm fra aco. Kjøpt på apoteket. Men har har ikke sår da. Lykke til
super76 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Takk! Skal til HS til fredag, da kan jeg høre med henne. Var hos helsestasjonslegen for snart en måned siden, hu ba meg begynne på en krem (husker ikke navnet), men det har ikke hjulpet - er kanskje enda værre nå! Hm... Ser ikke ut til at gutten merker noe til det - men det ser ikke så bra ut synes jeg! Takk for svar!:-) Flere tips?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Vask med kun vann, ikke såpe eller våtservietter, kanskje en dæsj olivenolje på kluten når du vasker ham. Klapp ham tørr med et håndkle og la ham lufttørke etterpå. Når han er knusktørr drysser du stumpen med litt potetmel og tar på bleia. Godt gammelt kjerringråd )
super76 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 Han får potetmel i lysken, så da kan jeg egentlig bare dra den videre nedover!:-) Bruker ikke såpe, med noen unntak (hender bæsjen må vasket skikkelig bort veit) Gleder meg til han er fin i stumpen igjen!! Stakkars liten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå