Gå til innhold

Tror jeg hadde SA for 17 dager siden.. men har ikke fått time hos gynokolog før 8. desember!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Det var trist å lese at du har mistet.

Jeg hadde en sa for ca 2 uker siden.

Jeg var 6 uker på vei og legen sendte meg til sykehuset for ultralyd samme dag jeg dro til legen.

Så jeg tror nok at du bør sjekke ut dette med legen din.

Har du fremdeles vondt i magen, blør du?

Klem fra meg.

Jeg ville mast om time raskere.. Du har rett til å vite! måtte ta saken i mine egne hender etter at jeg fikk dårlig behandling både på mitt eget legekontor og legevakten i bergen. Jeg gikk på en privatklinikk i bergen sokm heter Volvat, fantastiske folk der.. Men er helt knust.. jeg hadde en missed abortion, og nurket mitt som ejg gledet meg sånn til er borte:(

Uff.. det er ingen god følelse. Men er mange som er igjennom dette her. Får se på det som livets gang. Trøste meg med at det er kroppen selv som rydder opp. Jeg hadde liksom gledet meg sånn. Hadde tenkt å fortelle det til nærmeste familie uken etter, men det ble aldri noen uke etter. Det hele var over så fort. Hadde ikke tenkt tanken en gang.. ble så overrasket, samtidig som jeg skjønte det var noe dagen før. En guffen følelse.. Har sluttet å blø, men fortsatt litt små vondt.. men det er mer sånn mensen lignede smerter.. må vel få det igjen også. Jeg har ikke mast noe mer på legen. Får bare vente ett par uker til. Tror egentlig det meste er borte. og jeg tok en graviditetstest i dagmorges- som var negativ. Så da har jeg egentlig fått det bekreftet. Får bare prøve å svelge det, og tenke på noe annet. Begynner å gå bedre nå. Vil bare bli ferdig med hele prosessen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...