Gå til innhold

5 mån kontoll og sprøyte. Hvordan var det før seres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på kontoll igår. Linus veier nå 7.610g og er 65,5 lang. han var bara 2990g og 47 cm når han føddes så dette er bra utvikkling. Han er også veldig sterk og kan allerede åle seg litt frem på gulvet.

Disse sprøytene er ikke gøy. Gjør vont i hele meg når de stikker nålene in i min lille prins. Men han er tøff. Gråter litt når de stikker men så er det over. Men han får veldigt vont senere på kvelden. litte feber og litt grinete og vil bare være hos mamma. Men idag var alt bra igjen.

Hvordan var deres barn på 5 månders kontrollen?

Skrevet

Jeg ba helsesøster ta sprøytene rett etter hverandre, så det gikk fortere. Gråt i 10 sekunder tror jeg. Null reaksjon etterpå. (her fikk de vaksinen ved 6 mnd kontrollen)

Skrevet

Lillemann var 66.5 cm og 8100 gram. Han fikk en sprøyte i hvert lår, men jeg tullesusset han i ansiktet hele tiden, sånn som han liker så godt, så han glemte å gråte og bare lo.

Han fikk feber om kvelden og hadde feber i halvannen dag etter det. varm, sutrete, grinete og svært mye på mammas pupp.

Skrevet

Her stikker også helsesøsteren rett etter hverandre..er jo den "nye" som er vond...det svir når de sprøyter inn den væska! Stakkars...;) Meeeen, Linus Leader har sluttet å grine med engang jeg har tatt han opp:) Og han fikk ingen reaksjon..hærlig!;)

Men Theo Sebastian på 2 år, fikk alltid litt feber om kvelden..det er ganske vanlig;)

Skrevet

Her setter de også sprøytene rett etter hverandre. Men han sluttet å gråte mellom de to stikkene. Han satt på fanget mitt når han fikk stikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...