Gå til innhold

Kjære medsøstre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår datter er så tander av og til når vi ikke gir henne det hun vil ha ( slik som juice midt på natta f.eks.), d er ikke mye annet hun blir lei seg for når jeg tenker etter dah..., vel, hun blir kjempelei seg og jeg gir jo selvfølgelig etter når jeg ser hun blir opprinnelig lei seg for at hun ikke får juice om natten.... sukk.......,

de sier hun er tander i b.hagen også av og til, ellers er hun superherlig og sosial, synger, danser og imponerer de voksne til de grader.. klemmer og tar vare på de andre vet jeg.

igår i b.hagen hadde hun skreket fordi hun ikke ville ha hvitost til frokost, (når pappan som smurte frokost den dagen spurte hva hun ville ha så sa hun hvitost...)... er det oppmerksomhet hun vil ha

hun er nå snart 3 år... blitt litt trassig forresten.. vet ikke, tenker kanskje at vi ikke setter nok grenser jeg da...vel,...d er vanskelig å si egentlig..

noen andre som lurer ??

Skrevet

Tassen er snart 3 år, og prøver også å bosse oss rundt med å få oss til å "hente mere vann" i vannflaska han har i senga midt på natta. Av og til gidder jeg å bytte ut vannet (så det er kaldt), av og til sier jeg nei. Han ombestemmer seg også om hva han skal ha på skiva, men der er vi som regel urokkelige. Han må spise opp den han ba om først før han kan få ny me dnoe annet. Tror de er inne i en fase hvor de skal teste ut "hva kan jeg bestemme selv" og dermed så blir det mye frem og tilbake. Vi prøver å være konsekvente på en del ting, og minne han på at "dette bestemmer ikke du" når han blir krakilsk over ting han vil ha annerledes. 3-årstrassen er helt i rute, altså. Det er nok det samme hos deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...