Nala82 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Noen med erfaringer rundt dette? Har selv gått over i 3. trimester nå, og har en særdeles rolig baby i magen. Håper selvfølgelig at dette betyr at det er en rolig baby som kommer ut i februar hehe... Hva tror dere som har født babyene deres?
Mamma med spire Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Eneste likheten med inni magen og etter at han ble født er at han hele tiden har hikket veldig mye!!
ZZzZzzZ Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 hehe vel...jeg var på 2 ekstra ultralyder pga jeg kjente så lite liv.. MEN ungen var våken stort sett hele tida dag og natt frem til han var 4 mnd..veeeldig aktiv..(men blid og fornøyd selv om sov så lite) her er det full fart hele tida!! han er nå 8mnd mange som sier "se på han da"..for han er aldri i ro... kan nesten ikke ha han på fanget en gang..
Gjest Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde en forholdsvis rolig baby i magen, ble alltid veldig aktiv ved lunchtider, og spesielt i 23-24 tiden på kvelden. Ut kom det en liten gutt, som sov seg gjennom de 4 første månedene, utrolig snill og gråt kun når han var sulten. :-) Drømmebaby. Men klarer ikke helt å se noen sammenheng....
Melkedrøm Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Syns Liv var ganske så rolig i magen. Nå er hun 9 mnd og høyt å lavt HELE tiden hehe.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 ja, rolig baby i magen, og rolig baby utenfor=) En harmonisk liten sjel, som nok må ha arvet fars rolige lynne og tålmodighet! Var på UL og ctg tre ganger i sv.skapet pga lite liv...
Sunniva78 har to små Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 JA! Aktiv baby inni, veldig aktiv baby utenpå:-)
Nala82 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger! Morsomt å lese hvilke erfaringer dere har
Gjest Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Var sterk og aktiv i magen, noe han fortsatt er. Derimot så var han stille og rolig på natten slik at mammaen fikk sove, noe han sluttet med tvert etter at han kom ut.
2hærligegutter Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Hadde en veldig rolig baby første svangerskap, måtte drikke kaffe og cola for å få litt liv, han var også rolig etter han kom til verden, men han har og CP, kan være en sammenheng. 2 svangerskap hadde jeg en ganske aktiv baby i magen, men rolig på natten, har hvert ganske så aktiv etter fødsel også og hvert tidlig ute med alt som løfte hode, rulle rundt, krype, sitte, krabbe og nå reise seg, men han har hvert rolig natterstid:)
Mama B Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Veldig rolig i magen. Rolig, snill og harmonisk utenfor magen:-)
fiskelisken Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Så absolut!! Han var en skikkelig sparkegutt og ut kom en gutt som elsker å stå på beina og hoppe
Tante Gustava Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Mini var en relativ rolig unge i magen, og var rolig når han kom ut. Jeg var bekymret fordi han sov så mye og aldri skrek...herre, for et luksusproblem når jeg ser tilbake på det Men etter ca 3 mnd har han tatt det igjen til gangs Han sover fortsatt godt, men er en spinnvill krabat som ALDRI ligger stille. Meget aktiv nå ja, men det er jo bare morsomt
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Hei :-) Gutten min va turbo i magen å hikka masse ;-) Men nu når han e kommen ut e han en roli unge som sove masse ;-) Men hikke mye gjør han fortsatt :-P Så ikke bestandi d stemme nei ;-) men muli d forandre sæ når dm e blidd eldre? Han va skikkeli sterk i magen åsså, å d e han nu å (11 daga gammel) Faktisk så e han så sterk i kroppen at han dytte handa mi lett bort å ligge me nakken oppe lenge av gangen ;-) Helsesøster sa at vi måtte passe på han for han kunne lett snu sæ ufrivillig fra rygg til mage pga styrken hans :-/ Men e jo en go ting da at man har fådd en sterk å robust baby ;-) Men roli e han, sjøl om han sparka 24-7 omtrent i magen ;-)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 hadde en utrolig rolig baby i magen min, kjente sjelden spark, var på en del ul pga dette og andre ting og alt var helt fint med babyen, ut kom det ei jente som ikke er så rolig..hehe..hun blir snart 6 mnd og er veeeldig aktiv. hun hikket mye i magen, men ikke så mye etter at hun kom ut. hun var og utrolig sterk, lå tidlig på magen og holdt hodet leeenge. så her stemte det ikke med rolig baby i magen, rolig baby etter den er født..hehe
TinaP Skrevet 20. november 2008 #16 Skrevet 20. november 2008 Aktiv i magen og skriking og aktiv etterpå
Bimme Skrevet 21. november 2008 #17 Skrevet 21. november 2008 Veldig aktiv i magen, og veldig rolig med godt sovehjerte utenfor Slik var det med forrigemann også!
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 22. november 2008 #18 Skrevet 22. november 2008 Ganske rolig i magen egentlig. Og veldig aktiv da hun kom ut! vanskelig for å sove osv. Så nei ingen sammenheng her.
lillegulletvårt=) Skrevet 4. desember 2008 #19 Skrevet 4. desember 2008 samme her ..sover mye og rolig i magen ...nå er hun 9 uker og fotsatt slik
stjertløvetann Skrevet 4. desember 2008 #21 Skrevet 4. desember 2008 Veldig aktiv i magen, og aktiv sprellebaby med godt sovehjerte nå
UpsyDaisy Skrevet 4. desember 2008 #22 Skrevet 4. desember 2008 Gutten vår var ekstremt aktiv i magen og har vært en sprellemann siden han ble født. Sover godt på natten da heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå