Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp hatt et mislykket forsøk på Haukeland. Fantastiske sykepleiere, men er noe frustrert over legene der. Har hatt et par ekstra u.l, men aldri møtt samme lege to ganger. Jeg føler at legene er uenige seg i mellom om hvordan jeg skal medisineres, og at det bare er tilfeldig hvilke medisiner jeg får. Den siste legen sa at jeg slettes ikke har pcos, i motsetning til hva alle andre leger har sagt.. Jeg fikk ut 13 egg, men nesten alle disse var umodne. Tre egg ble befruktet, men bare ett delte seg. Har i ettertid fått høre at jeg har mange såkalte "glassegg" og at kvaliteten på eggene mine ikke er så bra.

Så det vi nå lurer på er om vi skal avslutte forsøkene på Haukeland og fortsette på Hausken. Føler at de skreddersyr forsøket til enkeltpersoner og ikke til grupper. Men selvsagt er det jo momenter som økonomi og lang reisevei.. Uff vi er så usikre og blir veldig glad for tilbakemeldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Eggbert :o)

Jeg har aldri vært på Haukeland,men har jo min erfaring på offentlig klinikk og på hausken i ryggsekken.

Opplevde som deg å ikke føle meg i varetatt i det offentlige,

så gikk derfor over i det private etter de offentlige forsøkene.

Kunne tatt private forsøk i det offentlige...

Hos Hausken blir jeg ivaretatt,jeg kan diskutere med legen som også er mottakelig for mine innspill.

Var jeg deg,var jeg aldri i tvil...

Det er jo desverre ikke billig-men lykkes man er det verdt det....

Klem

Skrevet

hei!

vi har og byttet ut Haukeland til St.Olav...

i 2005 var en koselig mannlig lege som hjalp oss til å få en nydelig jente

men nå i år når vi ville ha ett barn til så var det helt annen lege

en tøff dame og ikke så koselig...

han mannen har visst sluttet

sykepleere var veldig snille

hun likte ikke at vi kom med barn som skreik i gangen

vi har ikke mulighet til å være borte fra henne i flere dager heller

byttingen tok flere månader, ca halvt år

det var sommer ferie og

så var det en myslykket forsok i Trondheim..

har den siste offisiet forsøk

har alltid ønsket meg 2 barn

men begynner å tvile at det går an..

skal være takknemlig for an frisk datter...men

Skrevet

jeg har kun erfaring med haukeland. er enig i at sykepleierne er toppers og noen av de kvinnelige legene er strikte, men synes de er faglig dyktig.

hatt 4 innsett, den siste var et 5 delt fryseegg og det var en mannlig lege. det ble full klaff, så jeg har full tillit:)

Skrevet

hei

jeg har kun erfaring med Hausken, og er gravid nå 5+1 etter første ICSI forsøk.

Det var en positiv opplevelse fra første telefon til innsetting av egg. Så mange hyggelige mennesker som jobber der, og vi følte oss trygge på at alt skulle gå bra.

Det koster en del ja. Vi valgte dette i første omgang fordi vi ikke orket vente flere mnd på det offentlige når vi endelig hadde bestemt oss. Og fordi jeg var redd vi kanskje ikke ville føle oss helt ivaretatt i det offentlige sykehuset.

Og de har bedre prosent-statistikker.

Så har dere råd til det økonomisk vil jeg anbefale hausken på det varmeste. Vi bodde 3 netter på sas hotell rett i nærheten; 6-700 kr for dobbeltrom m frokost og middag - kjempebra tilbud via hausken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...