IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei, Da har vi begynt og samle inn alle nødvendige papirer til stebarnsadopsjonen. Vi lurer på om noen har erfaring fra henleggelse av farskapssak? Fikk dere gjort dette før fødsel, for jeg vet at det lar seg gjøre flere steder i landet. Har dere noe konkret å vise til, slik at vårt lokale NAV kontor må hjelpe oss før fødsel. Og har noen en link eller liggende digitalt det skjemaet som skal fylles ut? Fikk nylig vite at sosialrapport blir unødvendig etter årsskiftet, så det forenkler saksgangen en del. Har vært veldig frustert på den nye såkalte ekteskapsloven, men kjenner nå at jeg er glad og takknemlig for at vi i det hele tatt skal gjennom dette nå. For det betyr jo at en liten tass snart kommer inn i familien På forhånd takk
SImonmamma Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg fikk brev fra NAV når barnet var ca 2 mnd gammel om innkalling i farskapssak. Men det var bare å fylle ut skjema og sende inn. Skjemaet for henleggelse av farskapssak heter: "opplysningsblankett til bruk ved utferdigelse av farskapsforelegg" og har nr. 55-00.15. Dette skjemaet fant jeg ikke på nett. Jeg fikk det tilsendt fra NAV. Jeg bare fylte dette ut og sendte det inn. Regner med at det er i orden, ikke hørt noe mer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå