mammarettogslett Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 noen tips? finner ingen fine:( bare ekle ubehagelige stoffer, må jo være litt praktisk også syns jeg, samtidig som fiiin! trenger ikke koste 500kr lissom..;p
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Har du sett på H&M? Har noen kjempe søte kjoler i rosa eller rødt med små blimster. Litt sån asiatisk preg..Kjempesøte!
*berit* Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Nøstebarn har kjempefine enkle ullfrotte-kjoler. Myk og god i en veldig fin rødfarge. Den har jeg kjøpt:)
annki83 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 har du vært på name it (tidligere exit) jeg kjøpte ein kjempe fin rød julekjole uten armer i sånn tyllaktig stoff men glatt stogg på innsiden te snuppa på 1år tenkte hu skulle ah en fin hvit body å strømpe bukse under.
Minnie Mom Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Har kjøpt en nydelig kjole på Name It, mange fine der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå