** 2 prinsesser og en til** Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Minsten er nå snart 2 uker og enkelte dager er bare helt forferdelige.. det virker som hun aldri får nok og vil ligge ved puppen hele dagen og det ender alltid med at hun sovner etter et par minutter - jeg løfter henne vekk - legger henne - og etter 5 min så er det på an igjen. Andre dager derimot går det knirkefritt så jeg skjønner meg ikke helt på dette.. Noen med lignende erfaringer?
anette&tutta mari :) Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Sånn hadde jeg det den første måneden, men det gikk seg til! Jenta mi sov nesten konstant i flere uker og jeg måtte vekke henne for å amme henne. Da ble det sånn som du beskriver, at hun sovna etter et par minutter. Du må nok regne med å ha det sånn en liten stund fremover! Etterhvert kommer dere sikkert inn i en rytme og da vil ammingen føles mye lettere.
** 2 prinsesser og en til** Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Fint å høre! Vi har vært på sykehuset og sjekka pga at hun sover så vanvittig mye og klarer liksom ikke vekke henne fra den dype søvnen, alt var helt fint heldigvis. Hun er nok bare trøtt av seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå