Gå til innhold

isci forsøk i utlandet......

Anbefalte innlegg

Gjest Fairywoman
Skrevet

Hvilken klinikk bruker du?

Økonomi pakke eller enkelt forsøk?

Masse spm som svirrer rundt - men jeg setter pris på den info du kan gi meg...eller tips.

Er det noen har som har vært på IVF - kliniken i Gøteborg ???

Har tittet litt på deres sider....kan være aktuelt.

Men når det gjelder hatcing så gjelder dette vel mest i danmark - eller at du må ha fyllt 40.

Er dette noe vi kan velge selv? - går jo ut av vår lomme når det gjelder betaling og slikt..

Dette ble kanskje mye på engang.....men vurderer forsøk fra sommer 09.

Koz

fra

Fairygirl

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Vi valgte en IVF-pk. med 3 forsøk på Nordica, København, fordi vi anså det første forsøket som et prøveforsøk for klinikken selv om vi hadde hatt 3 forsøk på Riksen. Dessuten gav det oss en ro å vite at det var flere muligheter dersom vi ikke skulle lykkes.

Ble gravid for aller 1. gang på det første forsøket, men opplevde en MA i uke 8. 2. forsøket ble avbrutt og vi valgte i fellesskap med klinikken å prøve ICSI. Ble gravid igjen og har i dag 2 mnd igjen til termin :o)

Vi valgte Nordica pga. ass. hatching. I Norge er det ikke lov. Klinikken vurderer om det er nødvendig først når de har tatt ut eggene og de har fått studert dem.

Lykke til med valg av klinikk og forsøk :o)

Gjest Fairywoman
Skrevet

Hei hei og takk for koselig tilbakemelding:-)

Det er fint å høre om din erfaring - gratulerer også så mye med "gullet" i mors mage.

Tok dere fly eller båt - til køben!?

Koz

fra

Fairywoman :-))

Skrevet

Hei

Jeg lurer på hvor mye en slik IVF pk med 3 forsøk på Nordica koster, og er det med all den medisinen man trenger.?

Jeg regner med at reise og opphold kommer utenom

Skrevet

En 3-pakk på Nordica koster 37,500 dkk (= 43.000 Nkr). Alle medisiner og reise kommer utenom.

Lykke til :-)

www.nordica.org

Skrevet

Hei igjen :o)

Vi tok fly den første gangen, mens vi valgte å kjøre de to neste. Synes det ble mindre stress med egen bil og det var heller ikke vanskelig å finne frem til Nordica.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...