Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte nye på butikken fra 3 mnd. ene pk var rød andre var blå. Hva er forskjellen på de? Kjøpte en av hver jeg. ene heter Ultivent og andre heter drink easy. begge 3+

Noen som vet?

Jeg ammer til vanlig, men driver å venner han til flaske, og han liker disse tåtesmukkene best, så jeg kjøpte til de andre flaskene jeg har siden de passer til de også.

Så hva er forskjellen?

Skrevet

Hm, jeg finner ingen forskjell på tåtesmukkene (driver og googler..) men derimot at "Easy drink er storesøsteren til ultivent og kan brukes i steget etter amming". Har ikke peiling på forskjellen på smukkene, sikkert bare at de liksom skal brukes på enten Ultivent eller Drink Easy flaskene da.. men de kan jo selvsagt brukes om hverandre...

Tulla mi bruker KUN mam-tutter hun , vil ikke ta noen andre.

Skrevet

h,--står jo det samme..bare det er 3 str på ultivent. Men ikke hva som er forskjell på ultivent og drink easy :)

Men er mam sine som funker best her også. Han tar de lettere enn avent og dr browns sine smukker. Så nå har jeg skiftet de ut. Men ikke flaskene :) Hadde en mam flakse og fant ut det var den han likte best. Så sjekket jeg om smukkene passet til dr brown og avent flaska..og det gjorde de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...