*Babyønske* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Uff i dag fikk vi svar på sæd prøven...Min kjære har visst få antall spermier...Så no har vi blitt satt opp på time før prøverør...Jeg er helt knust, bare griner og griner... Min kjære tar det kjempe tungt, han mener vi ikke kommer til å få barn...!!Har noen noe gode råd??? POKKER!! (
Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Skjønner godt at dette ikke er noen god beskjed å få, og at dere tar det tungt. Men ikke gi opp, jeg har to venninner med herlige barn som er født takket være prøverør. Og en av dem fikk et barn til på egenhånd etterpå selv om legene sa det var umulig :-) Det er en tøff prosess dere er igjenom nå, men for vår del styrket det forholdet veldig. Vi ble begge enige om at dette skulle vi klare sammen. Feilen her (om en kan kalle det det) ligger hos meg, jeg mister igjen og igjen. Jeg er så utrolig glad for at mannen min har vist meg og sagt mange ganger at det er meg han vil ha, og barn er en bonus. Nå er vi så heldige at vi har fått en adoptert sønn (verdens herligste ;-)), og neste mnd starter vi igjen med IVF igjen for å prøve å få søsken. Det er nå 8 år siden vi startet, og lykkes det er vi i mål. Men veien har vært lang og tung, men ubeskrivelig også på en positiv måte. Ønsker å skrive dette til deg for å vise at det er ikke noe som er umulig. Og at det er utrolig viktig for mannen din at du sier at dette gjelder dere som par, og at det ikke er hans feil at dere nå opplever dette. Si at du vil ha han uansett. Dette var utrolig viktig for min del. Jeg sa til mannen min mange ganger at jeg skulle ønske han hadde en annen,for da hadde han fått barna han ønsket. Men da ble han skikkelig sint og sa at det var meg og BARE meg. Noe jeg kommer til å elske han resten av livet for. Lykke til, og mange varme klemmer fra meg. Husk at det er lov til å reagere, og husk at det er god hjelp å få.
storebror og junibaby=) Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 det var leit å høre.Men jeg skal komme med en god historie=) mannen min hadde bra med antall svømmere,men det var lite liv i dem:så vi fikk også forespeilet prøverør.Samme mnd klarte vi det selv,så er ikke mange svømmerene som skal til for at det skal klaffe. Men, mens dere nå venter på prøverør,så sett han på en vitamin kur. Hvis du søker og leter litt her inne finner du masse vitaminer og mineraler han kan ta for å bedre antallet og kvaliteten.Det er jo uansett verdt å prøve.Noen virker det på,andre ikke. Lykke til=)
*Babyønske* Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 Tusen takk for oppmuntrene svar begge 2 ) Det er så vanskelig dette her, jeg går rundt og bare tenker å tenker... Føler jeg er inne i en boble... Men jeg har bestemt meg for at vi SKAL klare det..Selv om jeg føler at veien er eeevig lang... Lykke til alle sammen.. Måtte vi få det til snart ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå