Gå til innhold

Hjelp...

♥Mamma`n til lille Kasper♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips. Har en ett år gammel sønn som ikke vil legge seg alene om kvelden i sengen sin lenger. Bare tull. Kan stå å hyle i flere timer. Får han sove i vår seng eller i våre armer er det greit. Men orker ikke å ha han i vår seng og bruke opptil over 1 time på å legge han nå som jeg skal begynne å jobbe igjen snart. Noen tips, eller er det skrike kuren som gjelder?Hvor ofte skal jeg gå inn da og hva skal jeg si/gjøre?

Skrevet

Vår lille fikk det plutselig for seg at han ikke skulle legge seg på kveldene var rett rundt barnehage start, så tror kanskje det hadde noe med det å gjøre.

Så vi gikk i gang med en liten skrikekur. Hørte jo på skrikingen hans at det var bare tulleskriking. Vi gikk inn først etter 1 min, så etter 2min osv. helt til vi kom til 5min. da ventet vi 5min etter hver gang. Gikk bare inn, sa at vi var der og natt natt.

Holdt på sånn i 2dager, i ca.45min før han sov. Etter det har han sovet som en stein, å legger seg fint ned med det samme han legger seg :D

Lykke til med din lille prins :)

Skrevet

Sover han da gjennom hele natten, anonym? Det er også et problem her at han kan våkne flere ganger om natten og gråte. men gnir seg i øynene og er trøtt.

La han nå kl 18.30, i sengen sin. sang natta, og gikk ut. Gikk da ut og inn i noen min. etter 30 min sovnet han. Akkurat sovnet. Tok han ikke opp av sengen men sa bare natta og la han ned igjen i sengen når han begynte å hyle. Spennende å se hva natten bringer. Takk for at du svarte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...