♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Noen som har noen tips. Har en ett år gammel sønn som ikke vil legge seg alene om kvelden i sengen sin lenger. Bare tull. Kan stå å hyle i flere timer. Får han sove i vår seng eller i våre armer er det greit. Men orker ikke å ha han i vår seng og bruke opptil over 1 time på å legge han nå som jeg skal begynne å jobbe igjen snart. Noen tips, eller er det skrike kuren som gjelder?Hvor ofte skal jeg gå inn da og hva skal jeg si/gjøre?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Vår lille fikk det plutselig for seg at han ikke skulle legge seg på kveldene var rett rundt barnehage start, så tror kanskje det hadde noe med det å gjøre. Så vi gikk i gang med en liten skrikekur. Hørte jo på skrikingen hans at det var bare tulleskriking. Vi gikk inn først etter 1 min, så etter 2min osv. helt til vi kom til 5min. da ventet vi 5min etter hver gang. Gikk bare inn, sa at vi var der og natt natt. Holdt på sånn i 2dager, i ca.45min før han sov. Etter det har han sovet som en stein, å legger seg fint ned med det samme han legger seg Lykke til med din lille prins
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Sover han da gjennom hele natten, anonym? Det er også et problem her at han kan våkne flere ganger om natten og gråte. men gnir seg i øynene og er trøtt. La han nå kl 18.30, i sengen sin. sang natta, og gikk ut. Gikk da ut og inn i noen min. etter 30 min sovnet han. Akkurat sovnet. Tok han ikke opp av sengen men sa bare natta og la han ned igjen i sengen når han begynte å hyle. Spennende å se hva natten bringer. Takk for at du svarte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå