godiva med 3 gull Skrevet 20. november 2008 #26 Skrevet 20. november 2008 Og jeg er enig med JANUAR MAMMA. Saga er et gammelt norrønt navn, gudinnen av historie og poetri het det. Min yngste datter heter Saga, og såklart synes jeg det er helt nydelig. Det morsomste er at folk som synes det er fælt er sånne som elsker poppis jentenavn eller "gamle trauste" huff og huff. Veldig fint at alle har forskjellig smak.
LilleBebinMammanSin Skrevet 20. november 2008 #27 Skrevet 20. november 2008 jeg er ingen fan av poppis navn som Leah, Emma, Sander, Noah og heller ikke "kjedlige" navn som Helga, Magnus, Mathe osv... mange av navnene er jo fine, men jeg ville ikke brukt de på mine barn... og jeg personlig liker ikke verktøynavn;) hehe.. så akkurat den teorien der holder ikke jeg meg innenfor i allefall:) men navnet sjemmer ingen, så lenge en ikke sjemmer det ut selv:) det er bra vi har forskjellige meninger, sånn at ikke alle het Noah og Leah;)
godiva med 3 gull Skrevet 20. november 2008 #28 Skrevet 20. november 2008 Eller Eventyr..... En saga..... Gudinnen av poesi.....
Blind Gudinne Skrevet 21. november 2008 #29 Skrevet 21. november 2008 Det merkeligste navnet jeg har hørt må være Ymjør.... Leste nyfødt-annonser i lokalavisa hjemme hos mamma i sommer. LIlle Ymjør var da født.... er forøvrig ett jentenavn.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #30 Skrevet 21. november 2008 Emmeline, Caspian, Crisander.. nydelige navn syns jeg. Kunne ikke brukt de selv.. men jeg syns det er veldig fine navn.. Syns det er mer merkelig når folk bruker navn som; sigrunn Aslaug Guro Niels Rolf osv osv .. men det er jo MIN mening..
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 21. november 2008 #31 Skrevet 21. november 2008 vet om en liten gutt som heter Sixten.. ??
wirre;o) Skrevet 22. november 2008 #32 Skrevet 22. november 2008 Jeg liker Berentine... men wirremann NEKTER!
blåpingvin Skrevet 22. november 2008 #33 Skrevet 22. november 2008 Verken jeg eller samboeren min har hørt navnet Saga før, men hos begge falt det i smak. Det er et kjempefint navn. Det rareste jentenavnet jeg vet om er Nova.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå