Gå til innhold

Lite melk etter brystbetennelse.. Help?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bb like etter at jeg kom hjem fra sykehuset, ca en uke etter. Men problemet var at jeg trodde det var influensa, så jeg tok ikke afære før jeg hadde over 40 i feber.. Dette førte jo til at jeg nesten ikke hadde igjen noe melk i det ene brystet. Det har tatt seg litt opp, men ikke på langt nær så mye som det andre. Får liksom ikke den samme melkesprengen som jeg får i høyre bryst.

Noen som har noen gode råd?

Snuppa mi sover så godt mellom hver gang hun får mat, og det er nesten umulig å vekke henne. Har pumpe, så jeg prøver å gjøre det hvis det går for lang tid.

Hun går godt opp i vekt, og er god og fornøyd etter mat. Jeg gir alltid fra venstre først, men hun blir fort sint og utålmodig. Har sånn nesespray, og det har hjulpet meg med utdrivelsesrefleksen - og da er det litt bedre.

Det er litt slitsomt dette! Jeg som gledet meg sånn til å amme! Nå bekymrer jeg meg mest tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde begynnende BB rett etter fødsel, men klarte å tømme brystet før jeg ble skikkelig syk. Men etter det fikk jeg ikke opp samme produksjon i det brystet som jeg hadde før det..

Nå tar det i utgangstpunktet lang tid før jeg får nok melk. Som diabetiker så tar dette lang tid hos meg (har brukt ca 2 mnd med begge mine barn)

Men etter 5 mnd så løsnet det plutselig.. Tror det var ammehjelpen jeg spurte eller kanskje her.. men melkekjertlene kan tette seg og aldri åpne seg igjen. Somregel så tilpasser dette seg så de fleste vet ikke noe om det selv, men hos meg siden det tar så lang tid å øke mengden så merket jeg det godt.

Skrevet

amme-pumpe- amme pumpe et døgn eller to - så var ihvertfall jeg i gang igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...