T.T.M. Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei jeg er ledig som dagmamma, Bor på brundalen , passer barn nå også ,men dem slutter snart . Har lang erfaring .
PaulaFrank Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg trenger dagmamma til tvillingguttene mine fra midten av januar. Vi betaler ekstra hvis den vi velger har mulighet til å komme hjem til oss og passe guttene. Er det eventuelt aktuelt for deg?
lillespiren2:) Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hei:) Jeg bare lurer på dere som er dagmamma; hvilke "åpningstid" har dere? Jeg\ vi har en litt kinkig livssituasjon akkurat nå, jeg er selv utdannet førskolælærer, og jobber i en barnehage i Trondheim, vi bor i Malvik kommune, derfor har jeg ikke krav\ rett på barnehageplass til sønnen vår i trondheim. Det som er problemet er at min mann jobber borte hele tiden, dvs over hele landet, så da blir jeg den eneste som har mulighet til å hente\bringe sønnen vår, siden jeg jobber i barnehage selv, er det vanskelig å få tilrettelagt arbeidstiden, slik at jeg får levert og hentet sønnen vår innen den åpningstiden barnehagene har. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, samboeren min er ikke akkurat den som involverer seg for mye i saken heller, han sier bare "det ordner seg". Noe jeg føler det ikke gjør hvis vi snart ikke finner en løsning på det. noen som har noen gode råd til meg??
tvkrus Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 tja kansje det er noen som bor i nærheten av deg som har barn i samme barnehage som kan "ta" med din også og du "ta" med dems når det passer? evt. avtale med en skoleelev i ungdom eller vidregående skole om levere/henet han for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå