Gå til innhold

Den store omleggingen som skulle skje til høsten... har den skjedd?

Anbefalte innlegg

Må bare spørre jeg, for jeg syns ikke forumene har blitt nevneverdig bedre. Ser dere har fått ny mod. og at klikk.no tydeligvis er noe stort her nå - men ellers ser det jo ut til at alt er ved det gamle. Dessuten ser jeg at aktiviteten her på ris og ros har gått drastisk ned, og det tror jeg har sammenheng med at dere sjelden er innpå her og svarer. Da er det liksom ingen vits... og enda har folk trøbbel med sidene sine.

Så - holder dere på, eller hva skjer? :)

Fortsetter under...

Hei.

Takk for innspill!

Omleggingen er like rundt hjørnet. Vi går over på ny plattform m ca 14 dg. Håper med det at de fleste tekniske problemer vi har hatt den siste tiden da vil forsvinne. Det gjelder da også alle de som har og har hatt problemer med innlogging, egne sider m.m.

Vi har også hatt sykefravær på webmastersiden, men dette er nå i orden igjen. Vi prøver å svare det vi kan - og har med det økt aktiviteten de fleste steder den siste tiden.

Klikk.no/foreldre er en god samarbeidspartner for oss. Vi henter en del saker derfra, bl.a. tester av utstyr m.m. De har større ressurser, og det kommer oss til gode. Uten at dette skal gå ut over identiteten vår - den er og blir den samme gamle:)

Vi holder på! Og håper dere gjør det samme...

Hei!

Vi oppgraderer den tekniske platformen slik at ting skal gå lettere og fortere. Det vil ikke bli noen særlige endringer rent visuelt i første omgang. Det kommer litt senere i løpet. Vi må bare sikre at de tingene fungerer først.

Det skal bli så superbra!

Vennlig hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...