Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde et innlegg litt lengre ned om at jeg ikke får lagt snuppa på 5 mnd om kvelden. Så falt det meg plutselig inn, kanskje jeg ikke har nok melk på kvelden? Kanskje det er derfor hun absolutt vil ligge ved siden av puppen, fordi hun ikke er fornøyd? Hvordan merker man om man ikke har nok melk da? Puppene mine er jo ikke akkurat steinharde på kvelden.. Jenta ligger helt øverst på vekstkurven og følger sin egen kurve fint, så hun får jo nok i løpet av hele døgnet.. Noen som gir tillegg eller grøt på kvelden? Man mister ikke melken da? Jeg har bare ammet henne til nå.
Isabella12 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Du har sansynligvis nok melk, den er bare fetere om kvelden og dermed trenger de mindre melk. Men siden hun er 5 måneder kan du jo prøve med litt ris, mais- eller hirsegrøt? Noen sover bedre om kvelden av det, andre får vondt i magen så det er ingen snarvei. Du mister ikke melken av å gi litt tillegg heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå