LadyBlackJack Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg pumpet meg og ga småen (8uker) på flaske frem til for et par uker siden,fordi han ikke greide å suge skikkelig. Nå de siste ukene har han blitt mye flinkere til å suge,og vi har begynt å få taket på ammingen,ammer han ca 70% av gangene. Dette merkes veldig på puppene mine,som nå har begynt å sige nedover! (men å nekte han puppen av egen forfengelighet blir for dumt,så får vel bare leve med det...!) hehe Men hvorfor får man hengepupper av ammingen og ikke av pumpingen?? Finnes det noen logisk forklaring? Dumt spørsmål,kanskje. (men spør likevel!)
Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 er det ikke bare det at de begynner å forandre seg etter graviditet og melkespreng nå da? Det sies hvertfall at man ikke skal få hengepupper av ammingen. Mine har også forandret seg veldig, pga økt i størrelse i sv.skapet og når melka kom.. de forandret seg også en del etter en 2 mnds tid.. så det er ikke sikkert det er ammingen som gjør det:) jeg både ammer og pumper
Tante Gustava Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Tror nok ikke forandringen i puppene dine har med ammingen å gjøre, men heller at det er såpass lenge siden graviditeten, hormonforandringer og slutt på melkespreng. Det er i alle fall bevist at amming ikke gir hengepupper, forandringene kommer av hormoner under graviditeten, så å la være å amme er det i alle fall ingen vits i
LadyBlackJack Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 hmmm...når dere sier det stemmer det at jeg har hørt noe om det der før,men har teknt at det bare er propaganda fra ammepressere,hehe Og jeg som levde i håpet om at små pupper taklet en graviditet bedre! (men nå er de vel strengt tatt ikke så små lenger,gikk fra en liten b til en d cup....!) Håper ikke de krymper ned igjen til en liten b,for da blir det vel bare to sånne afrika-stamme-kvinne-lapper igjen!! Det er vel i og for seg gjerne forklaringen på hvorfor de nå har begynt å sige litt,kanskje?? Og b-mymmy: jeg hadde ikke noen planer om å slutte å amme,det var ment som en spøk! Men d skjønte du vel?
Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 har ingen trøst å komme med, mine har krympet også hehe.. gikk fra liten b, til C (gravid), til A igjen.. mye en må ofre for de vakre barna Men jeg har også gått mye ned i vekt, og liker å tro det forandrer seg til det positive når vekta går opp igjen
LadyBlackJack Skrevet 19. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2008 ja,hva ofrer man ikke for de søte små?
Tante Gustava Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Hehe, ja jeg skjønte spøken men følte jeg måtte slenge inn kommentaren for det er faktisk mange der ute som tenker sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå