Gå til innhold

mykbag eller hardbag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

teutonia du snakker om?

da ville jeg valgt fashion bag!

trangt med pose i den,men det har jo ikke du bruk for,før bagen likevel er for liten..:)

eller mykbag...det var veldig kjekt husker jeg, kunne bære han med inn hvis han f.x sov...

skal du bære med deg baggen mye for å få barnet opp og ned trapper er det lettest å bære en mykbag, den kan som regel gjøres om til pose også og er ofte god og lang.

skal du ha med baggen rundt omkring på besøk og bruke den til "seng" mens du er hos familie og venner er det fint med hardbag fordi den har kalesje og skjermer mere, kan has med på hytta/stranda med myggnett over, det er vanskeligere med softbaggen som ikke har kalesje..............

altsa: bor du i byen og må bære babyen opp og ned hver dag for å ha han med ut ville jeg kanskje valgt mykbag, men har du bil eller kan kjøre vogna inn i huset/leiligheten ville jeg valgt hardbag.

emmaljunga og simo har jo combibag, den er lett med kalesje. citybaggen er jo en duobag med bærestropper som ikke er så tung...

men med masse trapper ville jeg nok gått for softbag ene og alene fordi den er lettere å bære.

håper det var til litt hjelp : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...