Beibifot er blitt Storebror Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Dennis er litt over 5mnd å har såvidt begynt med grøt, da han ellers stirrer meg i senk her gang jeg spiser. Hadde egentlig planer om å begynne med velling, men han er ikke så glad i flaske.... Så da ble oppskriften at vi lager "grøt" utav vellingen (som svigers fra sverige hadde med seg) Dennis har prøvd maisgrøt noen ganger, å ikke særlig begeistra for konsistens eller smak så det ut som. Har gitt fruktmos ett par ganger, det så litt bedre ut, men virka litt sur i smak...eller bare jeg som oppfatta det av grimasene han laga. Så!! Blanda i dag 40ml ferdig "grøt" (velling med vann noen håndpumpa sprut med mm for å få den flytende nok å 1ts fruktmos av banan og eple.... Det gikk ned på høykant!!! Han har aldri før åpna kjeften før han så skjea, nå gapte han mens han utolmodig klagde :oP over at det ikke kom fort nok!!
lille er født:) Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Å det må jeg også prøve:) glass med grønnsaker liker han, frukt også, men absolutt ikke grøt.. takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå