Gå til innhold

termin 14 mai , var på ul i går :) (privat) DET BLIR JENTE :) 2 gherlige gutter fra før...

Anbefalte innlegg

jeg venter jente, og så kjekt ... har to gutter fra før og trodde aldri jeg ville få jenta heheheh... Hun sprellet og var kjempe vill der inni heheh....kjempe kjekt å se liv og at det var ei jente :)

kjempe gøy!!! er så glad at det går ikke an å beskrives !!!:)

Fortsetter under...

Gratulerer, så gøy!!!

Nå får du endelig levd ut det rosa genet i deg:)

Har du forresten hatt forskjellige svangerskap med gutta i forhold til lillemor?

hei , jeg var på 3d ultarlyd. og der kunne man se det ganske tydelig at det var jente :) han sa at det var ikke alle man kunne se det like tydelig på ....men han så det nå på meg .

Jeg er helt overrlykkelig om dagene , trodde liksom ikke at vi skulle noengang få oss ei jente . Og jeg må inrømme at det var det jeg "ønsket " meg denne gangen. selvsagt et friskt barn....men må jo være ærlig å si at det var KJEMPE gøy!!

svangerskapene har vært helt forskjellige...med guttene var jeg ikke kvalmen om kvelden, bare om morgen . Men den var mer intens når den stod på . denne gangen har jeg vært kvalmen på morgen og kveld. og med en gang viss jeg ikke spiser, blir jeg suuuuper kvalm. Og en annen ting er ...jeg har liksom fått magen rundt hele meg...(er ganske tynn til vanlig) har fått det som man kaller "bilring" hehe... denne gangen. rart jeg i det hele tatt hart fått så raskt mage. men det er som sagt jente denne gangen ,, bryr meg ikke hvordan jeg ser ut ( i kroppen) for jeg får jente :) :) :)

har funnet navn og handlet jentas første ROSA kjole i dag .... Litt rart når jeg var å handlet , fr jeg er vandt med å bare smygtitte på det rosa....MEN NÅ ER DET MIN TUR Å HANDLE ROSA :)

Annonse

Å så kjekt! Endelig kommer jenta:-) Det er lov å ønske seg et kjønn uten at man skal bli sett "stygt" på synes jeg:-)

Gleder meg til min UL om 1,5 uke. Har skikkelig jentefølelse!!!

Kos deg med rosa-shopping!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...