Gå til innhold

Da står vi igjen med to navn...

Anbefalte innlegg

Og klarer fortsatt ikke å bestemme oss.

Vegard eller Vebjørn?

Vegard er definitivt det tryggeste valget av de to da det er mer vanlig. Har alltid likt det navnet. Men føler det blir litt mer kjedelig enn Vebjørn?

Vebjørn er stilig, men tror jeg liker det godt fordi jeg har smakt på det så veldig lenge. Første reaksjonen min på Vebjørn var NEI. Er redd det er litt sært?

Noen som har noen nye tanker å tilføye? Kanskje dere er med på å gi gutten vår navn før han blir voksen ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139136316-da-st%C3%A5r-vi-igjen-med-to-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge er fine, men har en liten knapp på Vebjørn. Tror jeg... Forstår at dere er i tvil ja, for det er ikke lett å velge mellom de to.

Litt morsomt at moren min for over 35 år siden satt og funderte over nøyaktig det samme da storebroren min ble født (de endte på Vegard tilslutt). Det viser jo at begge navnene er tidløse, og det er jo flott:-)

Hehe, så morsomt!

I natt da jeg sovnet holdt jeg en knapp på Vegard også, men våknet med Vebjørn på førsteplass.

God smak din mor har da :) Hadde vært morsomt å vite hva du het, men skjønner om du ikke vil si det. Her heter søsteren Marit.

Annonse

Har ikke lyst til å legge ut navnet mitt fordi det er veldig lite i bruk, særlig i min generasjon, men er i samme stil som Sigrid og Astrid.

Marit er et veldig koselig navn. Har god navnesmak du:-) Liker navn i den stilen, men kommer nok til å ende opp med noe mer internasjonalt da mannen min ikke er norsk..

Annonse

Godt forslag det. Har foreslått for pappan at vi trekker navn. Men det får han helt vondt av. Å trekke navn eller å slå terning blir helt feil. Han mener vi må klare å SE hva som passer best på gutten vår.... Aaaah, jeg får imidlertid helt vondt av at gutten ikke har navn, og storesøsteren ikke kan kalle han annet enn lillebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...