Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå kommet til dag 12 etter innsett av 2 egg. Falt for fristelsen å teste på ettermiddagen dag 9, den var negativ. Syns det er rart jeg ikke har fått mensen ennå.

Når tester dere? Tror dere dag 9 var for tidlig? Klamrer oss til det håpet ennå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet i dag tidlig, dag 10...og som jeg sa i en annen tråd her så gikk jeg fra testen etter 20 sek siden det så ut som om den var negativ og da jeg kom tilbake 2 timer senere var den klart og tydelig positiv, så neimen om jeg vet, men de sier vel at man skal kunne finne ut på dag 12-14....Lykke til ivertfall.

Skrevet

jeg testet på dag 14, slik som de sa på Hausken. Klarte å vente selv om det var vanskelig. Den var positiv, men "gravid" streken var svak, og jeg fikk beskjed om at det var vanlig så tidlig. Så det er jo ikke sikkert kroppen din produserer nok hormon (eller hva d nå er...) til at det vises på testen enda. Er nok en grunn til at legene anbefaler å teste når det har gått en viss tid.

lykke til m neste test!

Skrevet

Jeg testet klart positivt på dag 10. Men vi er så forskjellige- klart det er håp !!!!!!

Skrevet

Som jeg har sagt tidligere, så testet jeg negativt på rugedag 13 og var sikker på at jeg ikke var gravid, men to uker etter det testet jeg igjen og den var positiv...

Skrevet

Så var vi kommet til dag 14, og fremdeles like negativ test, men ingen mensen...:( Tipper sterkt det er over....!

Utsetter Cyclogest mensen helt til jeg slutter med den, dere som vet?? Skulle bare ønske den kom, skal i selskap i morra, føler for "å drukne sorgene litt..." :/

God helg ønskes til alle!

Skrevet

Hei, jeg tenkte bare jeg skulle prøve å muntre deg opp litt! Da jeg ble gravid med tulla mi (som nå er 11 mnd), testet jeg negativt på rugedag 14. Satte meg skuffet ned og venta på mensen. Forsøket før dette hadde jeg også negativ test, og da kom mensen dagen etter. Nå kom jo mensen aldri, så etter noen dager tok jeg en ny test. Den var positiv!! Dette var først på dag 19 etter innsetting, så jeg tror testen min var litt lite sensitiv for lave HCG-verdier, som det jo er i starten:-) Så lenge du ikke har fått mensen, er det alltid håp, ikke sant?? Testen jeg brukte den gangen tror jeg het Quick Respons, så dette er nok ikke den beste testen, men det var den eneste de hadde på apoteket. Ønsker deg lykke til, og håper du får en positiv test snart, og at IKM holder seg unna:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...