Gå til innhold

Hvilket bilsete anbefaler dere når bilsete til 0-13kilo begynner bli for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha et som ikke er svindyrt men som jeg kan ha lenge så jeg slipper kjøpe enda ett nytt et.

Skrevet

Hei

jeg anbefaler besafe combi setet. Det koster ca 3.500 kroner, men kan brukes til barnet er ca 4 år (18 kg). kan brukes både frem og bakovervendt.

Vi er i hvert fall kjempefornøyd med dette setet.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Akta Graco Cosmic. Brukes både bakover og forovervendt. Brukes enda. Er 5 år og 108 cm høy, men ser at vi må kjøpe nytt nå.

Skrevet

De må jo bruke en eller annen form for sete/pute helt til de er 135 cm, så du må nok belage deg på å kjøpe et sete nr 3 også... Men sete nr 3 kan jo være et slikt sete som du kan ta av ryggen på og bare bruke puta de siste årene.

Skrevet

Eg er veldig fornøgd med Maxi Cosi priori.....

Skrevet

besafe izi combi kjøpte vi, er veldig fornøyd...det kan brukes fra 0-18 kg, så selv om ungen din er lang og tynn altså veier under 9 kg kan du bruke dette sete:) Du kan ha det begge veier, er godkjent fremovervendt fra 9 kg.. Tipper det er lenge til min gutt på 2 år nå blir 18 kg vertfall;))

Skrevet

Vi har også combi setet, og eldstemann er 4,5 år og 14 kg. Han har langt igjen før han er for lang for lillebror sitt sete -så dette varer lenge.

Det samme med Britax Multi Tec.

Skrevet

spurte på barnas hus og der sa de at britax two-way elite var minst like bra og det koster 1999kr...multi tech er bare en nyere modell til høyere pris...sikkert noe forandringer,men twe er like bra...godkjent både for- og bakovervendt 9-25kg,så man kan ha det en stund...ser ut til at farfaren kjøper det til jul... :)

Skrevet

HTS BeSafe izi Combi har vi til eldste. Supert sete.

Skrevet

vi har kjøpt nytt sete til snuppa denne uka å da ble det besafe izi kombi. det er 0-18kg. det kan vi ha bakovervendt lenge.

vi kjøpte 2008 mod på tilbud på mekonomen til 2390kr!

Skrevet

Om du ser på hodestøtten til multi tec og twe, så ser du at det er en sinnsyk forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...