Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg har en liten knott på under året som de siste dagene har våknet i seks tiden, veldig tidlig for mor. Ene dagen stod jeg opp, men var helt i koma hele dagen. Samme dagen etter... Etter en liten uke var jeg så lei at jeg stappa inn smokken, strøk han på kinnet og sa det var natt enda.... 5 minutt senere sov han. Har en enda på vårt rom, holder på å få dekorert rommet nå og blir nok klart før jul. Kommer en designer idag, så skal vi handle inn før helga.
LadyBlackJack Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Heisann! Min lille pleier å våkne et sted mellom kl 05.00-06.00,og da fordi han er sulten og/eller våt. Da tar jeg han opp og skifter på han og gir han mat,også sover han videre i sengen med meg i et par tre timer. Funker veldig bra for oss.
nungo Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Kl. 6 er vel ikke akkurat tiiidlig :-) Ikke her i huset i hvert fall. Fra snuppa var 3-5 måneder sto hun opp kl. 4:30-5:00 (ikke sjans til å få henen til å sove igjen) og laaangsom har jobbet med saken og nå sover hun til ca. 5:30 - jippi! Enkelt dager kan hun til og med sove til nesten kl. 6 og det er helt topp! Hun er 10 måneder nå.
kajfla Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 lille snuppa vår sovet til alt mellom halv 5 og halv åtte. uansett så nytter det ikke å få ho til å sove igjen da selv om hun får mat og ny bleie.
Sunniva78 har to små Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Her kan knerten våkne alt fra 05.30 til 07.00. Vi tar han aldri opp hvis han våkner før seks. Noen ganger sovner han igjen, andre ganger ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå