3 prins på vei Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Første svangerskap hadde jeg dilla på sylteagurk, oliven, fetaost alt sånt bittert,da ble det gutt,andre svangerskap spiste jeg nesten bare ristet brød med hvitost, tomat og majones, da ble det også gutt og denne gangen har jeg kastet meg over mandarinene som om det var de siste i verden:))) Spiser sikkert 15 for dagen, er litt bekymret for at det skal vare så lenge at det ikke er mulig å få tak i gode mandariner i butikken. Drikker også store mengder appelsinjuice:) Det er sååååååååååå godt:o)
syngejente Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg også har dilla på mandariner. Det er så godt! Venter jente.
Duggfrøken Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Haha jeg spiser også mandariner. Men min siste mandarin for noen timer siden smakte .... kjøtt.. huff.. Vet ikke om det var slutten på den dilla, eller om det bare var den mandarinen som har hatt dårlige venner i butikken.
mamamaren Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Hurra for mandariner!!! Jula lenge leve!
bergumma Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har også helt dilla på appelsonjuice og mandariner ! nam nam Jeg venter gutt
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Tror nok det er Clementiner dere har dilla på ... Eneste mandarinen som selges i norge er hermetiske. Men jeg har også fått dilla på clementiner og appelsinjuice.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 er og fullstendig hekta på appelsin juice og mandariner og appelsiner.er de skadelig når man har høyt innyak av dette?tenkte på nyrene osv..
S. Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Mandariner eller klementiner, samme det.. Hadde kjempedilla på dem, men må begrense meg på grunn av halsbrann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå