Gå til innhold

Noen med erfaringer fra UL hos kvinnedoktoren i Tønsberg??

Bonanza

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestilt meg UL privat hos Kvinnedoktoren i Tønsberg. De har visst også en butikk som heter "Meg i magen" også. Jeg er12+4 når jeg har timen, og håper det er en bra tid. Ønsker nemlig å sjekke det som sjekkes kan.

Noen som har erfaringer, pos eller neg, hos denne klinikken????

Håper virkelig det er utvendig UL, noen som vet????

Fortsetter under...

Hei! Jeg var der forrige tirsdag, og da var jeg også 12+4 på vei! Kjempefornøyd med de. Kjøpte "svangerskapspakke" der som innebærer at jeg tar alle kontrollene og UL der. Tok utvendig UL på meg. Sjekka mye mer enn det jeg hadde forventa! Nicolaidis forklarte detaljert alle ting han sjekka mens han holdt på. Alt var heldigvis fint.

Fins visst bare 3 slike UL apparat her i landet. Var veldig spennende å se fosteret både i 2D og 3D og få vite at alt såg bra ut til nå. Lykke til!

Hei Snupi,

og takk for svar ;-) Dette hørtes jo veldig bra ut da! Fint å høre at han tok utvendig UL.....kan jo ikke si at jeg setter pris på den innvendige ;-/

Terminkalkulatoren her sier 24 juni på meg, så da er du måneden før meg ;-))

Lykke til videre

Jeg tok kun 3D hos ham i uke 27, men jeg var kjempefornøyd og kan ikke rose ham nok. Han er utrolig flink, men ikke bare det, han vet hvordan man skal behandle pasienter. Veldig bra "beside manner". Bodde jeg nærmere Tønsberg, så hadde jeg sansynligvis bestilt pakken for å ta alle kontrollene hos ham.

Lykke til videre!

• 2 uker senere...

HEISA :-)

Ja begynner å glde meg til UL om ei uke. Leser jo om bra erfaringer hos kvinnedoktoren, og føler meg trygg på at jeg får svar på spm mine der. Samtidig har jeg jo en liten bekymring om at ikke alt er bra, som de fleste av oss.

Skal poste min erfaring og resultat her om ei uke!!

• 2 uker senere...

Annonse

Hei,

da har vi vært på UL hos kvinnedoktoren i Tbg. Jeg var 12+4, akkurat som jeg trodde selv.

Har bare positivt å si om opplevelsen her, legen gikk svært nøye til verks mht å sjekke alt jeg ba om. Det ser iallefall veldig bra ut så langt, så nå gleder jeg meg bare til uke 18. Da blir det ny UL, og får vite kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...