Gå til innhold

Ang våkning om natten, 6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har i en stund nå spist 2 ganger om natten, rundt kl 23 og rundt kl 3, før hun starter dagen rundt kl 6. Nå i det siste har hun begynt å våkne rundt kl 22, 24, 2,3,5 alt ettersom... meget ofte med andre ord.. Hun er jo 6 mnd, og kan ikke være så sulten. Hun har veldig vanskelig for å finne roen igjen etter at hun har våknet om natten.

Blir snart gal her, og vet ikke hva vi skal gjøre..

I natt forsøkte jeg å gi henne smokken, og hun blei så sint på meg og hylte og skreik som hun aldri har gjort før, og da klarte jeg ikke la vær å dra fram puppen...

Andre med erfaringer..?

Trenger sårt hjelp nå...

Skrevet

Slik er det noen netter har også... Det er så slitsomt. Mistenker at det kan være tenner, eller litt magevondt etter mye ny mat.

De skal liksom sove bedre etter innføring av fast føde... Slik er det ikke her. Mat minimum to ganger pr.natt. I natt var hun våken omtrent hver time. Skrek hvis hun ikke fikk ligge i senga vår. Var forsåvidt urolig da også...

Tenker på nattavvenning, men skjønner ikke hvordan man kan orke det. Jeg fungerer virkelig ikke midt på natta når jeg er trøtt. Pupp er mitt strekeste våpen for nattero!

Skrevet

Her begnyte snuppa å våkne om natta når hun var litt over seks måneder. Etter en uke flyttet vi henne på eget rom. Nå sover hun hele natta igjen.

Skrevet

Her våknet vår jente mye på natten også gav henne mat minst 3 ganger på natten. Jeg fant ut at hun skulle bare kose så da slutte vi med nattamming når hun var 6 mnd. Det var bare en natt med masing , hun fikk litt vann så sovnet hun igjen. Nå er hun 7,5 mnd og sover stort sett om natten hvis hun ikke er plaget med tennene.

Skrevet

Hun sover allerede på eget rom, og får grøt på kvelden.. magen hennes virker også grei... blir så utrolig sliten av dette!!!

Vi mååå bare forsøke nattavvenningen til helgen, dette takler jeg snart ikke lenger...

Og hvorfor kan hun ikke gråte sånn fint som andre babyer, istedet for helt hysterisk så hun blir hes!!

Skrevet

Ah! Kjenner meg helt igjen her!!! Har en gutt på 7mnd nå. Da han var 6mnd la jeg han på eget rom i håp om at dette ville hjelpe. Han våknet litt færre ganger, men var raskt tilbake til annenhver time etter en stund. Så nå i helga var han hos mamma en natt da vi var på julebord, og da på natta ville han ikke ta flaska, noe han gjorde på dagen. Dvs at han bare ville ha den puppen for kos på natta. Så mamma lot han gråte sinnagråten sin til han sovna hver gang han våkna på natta. Våkna færre ganger hos henne enn hos meg.

Så, natta etter kjørte jeg hardt løp og lot han være sinna og gikk inn hvert 3min, 5min så 7min. Det var pes, men mye lettere enn jeg hadde trodd, for han sov jo mellom slaga.

3 natta våkna han også flere ganger, men da godtok han smokken hver gang og våkna blid og fornøyd kl. 6. I natt våkna han et par ganger også, men herreguuuuuuuud så deilig!!!!

Tror det er bedre å ta det nå, enn når f.eks de kan stå i senga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...