Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Vi er fortsatt i tenkeboksen angående når vår neste skal komme. Mannen min snudde plutselig for 2 uker siden, og begynte å mase om at vi skulle bli gravide igjen. Jeg har vært positiv til det hele tiden, men klarer liksom ikke å bestemme meg helt. Synes det er flere fordeler ved å få neste tett enn det er ulemper, men ja.. Hvor hardt blir det med to så tett da..
Sunniva78 har to små Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Vi fikk førstemann i februar, og venter nr 2 i mai-09. Det blir da ca 15 mnd mellom de to. Var et lite sjokk for oss, da vi ikke trodde vi kunne på det til på egen hånd.. Men vi gleder oss selvfølgelig masse, og tror det blir kjempeflott med to tette. Klart, det er nok greit å forberede seg på at det blir litt travelt til tider, men tenk så artig for de to da! De får en lekekamerat nesten med det samme, og vil få utrolig mye glede av hverandre:-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 fikk Jonas i februar 08 og nestemann kommer i juni 09. Så 16 måneder mellom her eller noe rundt der... Siden 1 juni er menstermin som er noe usikker
Gjest Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Takk for svar, begge to! Var det planlagt, Miss fat.. om jeg kan spørre?
Melkedrøm Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Liv kom feb 08, og nå er jeg jammen meg gravid på nytt hehe. Usikker hvor langt jeg er, men tror det kommer en liten i juni en gang her også
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 vel er ikke gravid men tenkte å dele mine planer.min gutt er født i oktober 07,. planen er å bli gravid en gang i sommer / høst slik at jeg får vårbaby, da blir det ca 2,5 år i mellom. jeg har lyst å kose meg lenge med gutten min før jeg får ny beby men vil ikke at det skal bli for lang avstand heller mellom de = )
solstråla_mi Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 vi får ca 1,5år mellom våre små M er født desember 07, og antar terminen blir juli 09.. har ikke vært hos lege enda, da jeg nettopp har funnet det ut:) gleder oss kjempe masse,og det var planlagt,selvom det blir litt stress med opparbeiding av permisjons penger.. hehe
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Gutten vår er født i februar 08, er gravid igjen! 18+0 i dag, så blir en litt over 14 mnd mellom de to små! jente venter vi denne gang!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Er ikke gravid, men har to gutter med 18 mnd mellom..vil dele mine erfaringer;) I starten var det ganske travelt, ettersom jeg hadde eldstemann hjemme hele sommeren..kunne ikke slippe øynene fra når de var i samme rom, ikke fordi eldstemann ville være ond, men fordi han koser likt med babyen som med mamma og pappa. La seg oppå babyen og slikt;) Nå går eldstemann i barnehagen 2 dager i uken, det er deilig;)) Har lyst å søke om mer;p Men nå er minsten 6 mnd og han største 2 år, ting blir bare lettere og lettere..han eldste forstår mer og han minste tåler mer;) De begynner å ha glede av hverandre nå, leke litt sammen og størsten kan gjøre noe, hoppe litt rundt feks, mens minsten sitter i vippestolen og ler...hærlig!;D Det er selvfølgelig travelt, men tenk så kjekt de kommer til å få det ilag..bare når den lille begynner å gå og de blir litt mer like:)) Gleder meg masse til sommerer, det kommer til å bli gøy!! Lykke til med valget:)
Gjest Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Takk for mange fine svar! Ja, føler at når de to små kommer så tett i alder så får de mer utav hverandre. Jeg har to eldre søsken som jeg aldri har hatt særlig kontakt med, mye pga aldersfroskjellen tror jeg. Mannen min og hans lillebror er 11mnd mellom, og de har hatt ett utrolig godt forhold gjennom hele oppveksten.. Tror nok vi går for å få en liten en snart. Føler og tror at det vil uansett være slitsomt med en nyfødt i huset, samme om storebror er 1,2 eller 3 år, eller tar jeg helt feil her:P?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Her blir det rundt 16 mnd. Snuppa kom i februar-08 og neste kommer i juni-08 el no sånt. Gleder oss og gruer oss. Men heldigvis så har snuppa barnehageplass allerede, så det blir kanskje ikke like travelt som og ha begge to hjemme på en gang.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 go for it girl;) thihi...lag ein liden bebis dere, det blir så koselig at=) Åja, jeg ville tru at det er travelt uansett...alt til sin tid;)
Gjest Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Ja, er jo travelt nok å ha en liten en. Tar jo ikke allverdens måneder før den nyfødte kommer inn i rutiner:P Hm, babymaking i jula!
mai mammaen til to Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 jeg ble gravid da snuppa var 14-15 mnd. mini ble født da hun fylte 2 år.. syns det er en super aldersforskjell. eldste var såpass stor at hun skjønte litt hva som skjedde. hun kunne prate osv. men samtidig så er de jo ganske tette.. jeg ser at de har stor glede av hverandre.. nå er dem 2.5 år og 6 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå