Gå til innhold

Verdt å få med seg om de som snakker så varmt om vaksiner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Norge er det folkehelseinstituttet (www.fhi.no) som er distributør og propagandør for vaksiner. FHI ble opprinnelig opprettet av Rockefeller-konsernet for å øke salget av vaksiner ved å indoktrinere befolkningen om nødvendigheten av vaksinering samt å etablere en infrastruktur for vaksinering innenfor det offentlige. FHI har fremdeles tette bånd til den Rockefeller-dominerte amerikanske legemiddelindustrien.

Nå er FHI overtatt av staten, men det hefter ennå mye grums med dem, bl.a. er regnskapene ikke offentlige - noe som i seg selv er uhørt for en statlig norsk institusjon.

Nylig kom boka "Sov, mitt lille Norge" ut. (Koloritt Forlag ISBN 978-82-92395-67-7) Den er skrevet av Per-Aslak Ertresvåg, forfatteren av "MAKTEN BAK MAKTEN".

På s. 108 i SOV, mitt lille Norge står følgende:

"Familien Stoltenbergs tilknytning til Folkehelseinstituttet er mangslungent. Camilla Stoltenberg, statsministerens søster, er leder for avdeling for epidemiologi. På hennes ansøkning mottar instituttet titalls millioner kroner hvert år fra Rockefeller Foundation. Midlene disponeres angivelig i sin helhet av familien Stoltenberg. Nøyaktig hvor meget familien mottar på dette viset vet man ikke fordi instituttets regnskaper som nevnt ovenfor, er hemmelige."

(P.t. er forøvrig Camilla Stoltenberg forfremmet til ass. dir. for Folkehelseinstituttet)

For øvrig har Jens Stoltenberg personlig gått i bresjen for å fremme det globale vaksine-initiativet GAVI. (Dette har tidligere i år vært kommentert bl.a. i Aftenposten). Dette er ganske så spesielt, all den tid Jens S. er hverken helseminister/utenriksminister/bistandsminister eller vaksinefaglig ekspert.

Det er ikke tvil om at det at Jens stiller opp for GAVI bidrar til å øke Rockefellernes inntekter fra salg av vaksiner vesentlig.

Norge selv er også særs gavmild med å bidra til økt vaksinesalg i andre land, slik det fremgår av statsbudsjettet for 2009. Under "Globale ordninger" på Utenriksdepartementets budsjett blir det bevilget 1.370 mill. kr. til "Vaksine og helse".

Nå vil norske myndigheter at alle norske piker skal ”vaksineres" med GARDASIL mens de ennå er i ungdomsskolen. Norges helseminister Bjarne Håkon Hanssen har nå (med Jens Stoltenbergs stille samtykke) smuglet budsjettmidler for Gardasil-injeksjoner til alle norske piker fra 12 års alder inn i statsbudsjettet for 2009.

Hva er så hensikten med dette ? Her er forsøk på litt resonnering:

Risikoen for livmorhalskreft inntreffer ikke før ved 40 års alder eller mer. Den påståtte effekten av "vaksinen" Gardasil varer i kun 5 år. Mao. vil det være tilstrekkelig at slik vaksinering (dersom det viser seg at produktet holder mål og ikke har uønsket risiko) igangsettes fra 35 års alder.

Hvorfor har ”noen” trukket i visse tråder for at norske tenåringspiker skal få Gardasil-injeksjoner ? Fordi "alle de andre vestlige landene" (som forøvrig er Bilderberg-styrte) har begynt å gjøre det...? Gardasil påvirker livmoren, livmorer som ennå ikke er utviklet og i stand til å bære frem nye barn...

Hvis hensikten var "kreft-immunisering" ville det ikke være noe behov for at våre døtre skal være beskyttet mellom alder 12 og 17 år, siden de likevel ikke er i risikosonen for livmorhalskreft i denne alderen (statistikken bekrefter dette) og det likevel ville være behov for ny vaksinering ved 17 års alder for å holde effekten ved like osv.

I USA hvor Gardasil-injisering har pågått en stund foreligger nå også mye informasjon om korttids bivirkningene av Gardasil: Noen har dødd i løpet av få timer.

Skrevet

ja, men det snurrer vel ikke sånn super raskt runt i huet til gjennomsnittet, skal en del til for å kalkulere ut at noe som er merket som gift i innholdsfortegnelsen og virker som gift i mennskekroppen neppe er en "topp 10" å pumpe spedbarn fulle av. men så legger jo folk flest lista temmelig lavt med tanke på kritisk sans. så da blir det ytterligere vanskelig å kalkulere ut at man rett og slett ikke bruker statlige midler på å pumpe unger fulle av giftavfall eller hva man skal kalle dette de har kokt sammen, kvikksølv, aluminium, humane fostercellelinjer, formalin osv. jeg mener noen betaler jo for dette helt selv av egen lomme.

og litt artig er det at man kaller det 95% vaksinedekning, når det kun er aldersgruppen fram til 20 år som er såkaldt beskytta. merkelig at ikke alle vi andre "ikke-lengre-immune" får alle disse sykdommene de snakkes så varmt om. det er da ikke kun unger som kan bli syke, meg bekjent rammer da virus og bakterier alle mennsker.

og regnestykket blir da noe sånt som at vi har en befolkningsgruppe hvor kun 30 mulig 40% er immune. det er så himla langt fra det som er antatt å være sikker dekning at jeg nesten blir skikkelig imponert over hvordan de har klart det. for de sier jo selv at man må ha minst 90% dekning og at ingen vaksiner varer mer enn i 5-10 år, gjennomsnittlig 7 år sier man!!

hvordan har det seg at vi ikke flommer over av sykdommer da??? merkelig, folk reiser jo fletta av seg og innvandringen er større enn noen gang.

dette skurre en smule. men det er også fordi sanneheten er en annen, nemlig at disse sykdommene vaksiner har fått æren for å ha fjernet var på ytterst god tilbakegang lenge før, grunnet bedre kosthold og hygiene.

og for alle som gidder søk på fhi egne sider og les statistikk på sykdommer det i dag vaksineres for, så ser man kjapt at tilbake gangen var monumental lenge før de ulike vaksinen trådte i kraft.

sktmodighet og godtroenhet er en stygg liten fallgruve, og det kjipste er at noen tjener så utrolig masse penger på all denne irrasjonelle angsten.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg må bare påpeke en direkte feil i innlegget ang livmorhalskreft - nemlig poenget med at vaksinen gis til unge piker, og at det er meningsløst å gi den til kvinner på 35 år, ref resonnementet i HIs innlegg.

HPV vaccines are targeted at girls and women of age 9 to 26 because the vaccine only works if given before infection occurs; therefore, public health workers are targeting girls before they begin having sex.

Dette er hentet fra Wikipedia, hele teksten kan leses her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cervical_cancer

En diskusjon ang Gardasil orker jeg ikke begi meg ut på, jeg har heller ingen sterke meninger hverken for eller imot siden dette ikke angår meg, annet enn at jeg ville nok vurdert det sterkt hvis jeg hadde en datter. Når det er sagt: Man må i alle fall ha skikkelige fakta før man velger det ene eller det andre, og HI har tydeligvis ikke satt seg ordentlig inn i temaet livmorhalskreft eller papillomavirus. Dermed blir også resonnementet feil. Gardasil påvirker vel heller ikke livmoren mer enn andre vaksiner gjør (dvs ingen ting), såvidt meg bekjent? Jeg vet ikke helt hvor du har dette fra...?

Skrevet

polysorbat 80 kan medføre sterilitet hos rotter, borax kan påvirke fetilitet osv. husker ikke alt, dessuten hvem er det som tror at ikke kvinner under 26 vaksineres??? det gjør man da, hvor har du dette fra, de vaksineres ikke i henhold til noe vaksinasjonprogram, men alle som jobber i helsevesnet vet da at du kommer stormede i alle aldersgrupper for å få denne vaksinen. og betaler gladelig selv. jeg kommer ikke til å vaksinere min datter!!! ikke i min villeste fantasi. vet du forretsen at alle kvinnelige immigrater til usa skal vaksineres, gjetter på at det er mange over den seksulle lavalder blandt disse.

du argumeneterer som en tulling, flaks du ikke fikk døtre!!!

Skrevet

JEG argumenterer som en tulling? Hmmmm, på seg selv kjenner man andre, er det ikke det det heter? Jeg har ikke skrevet NOE om noe av det du maser om i innlegget ditt. Jeg har ikke engang begitt meg ut på en diskusjon om Gardasil, for det hadde uansett vært nytteløst her inne, bare påpekt åpenbare faktafeil i HIs innlegg. Har du i det hele tatt lest innlegget mitt?

Jeg regner med at du er samme anonym som svarte på innlegget mitt på den andre tråden her inne, etter stilen og innholdet å dømme. Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med, og du bare ønsker å rakke ned på andre, kan du spare deg for å svare på innlegg her inne.

Skrevet

selvsagt svarer jeg tullinger når de opptrer som skyteskiver her inne, du er neppe spesilet oppgående på temaet vaksiner og med tanke på at du er kort nok til å "heie" på helsevesenet i sin forskrudde kamp mot naturen, så tiltror jeg deh en saktmodighet det desverre finnes så alt for mange sidestykker til.....jeg går for helse-nihilisme og du går for helse-imperialisme......så neppe mye forståelse for hverandes ståsted.....du synes sikkert det er supert at vi ihjæl vaksinerer ulandsbefolkningen også, men hva kan forventes av dagens dekadens, det dessillusjonerte mennesket i all sin prakt, jeg nærer ikke noe annet enn forakt!!!

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes det er ganske positivt hvis barn i u-land ikke dør av f.eks. meslinger og stivkrampe, ja. Gjør ikke du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...