Gå til innhold

Hva er egentlig forskjellen på cola light og cola zero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg lurt på lenge..

Skrevet

smaken, zero har ikke så hul smak som light. selv om begge og alle andre light bruser smaker dritt.

hva står det på innholdsfortegneslene da?

Skrevet

Image? Cola light er ikkje tøft nok for mannfolk, har eg forstått på reklamen. Ekte menn drikker zero.

Det skal vera ulik type søtningsstoff i dei, trur eg. Zero smaker litt nærmere vanlig cola, men den er heller ikkje ein fullverdig erstatning, for min del.

Skrevet

Light inneholder aspartam og zero inneholder sucralose. Zero er best!

Skrevet

Altså. Cola zero inneholder ikke sukralose. Light inneholdt sukralose i ca ett år. Så kuttet de det dessverre ut.

Skrevet

Uansett ble jeg tørst av denne debatten. *heller innpå litt ekte Cola på trass*

Skrevet

Hæ?? Hva inneholder ligth'en da?? Trodde det var sukralose jeg. Zero'en inneholder hvertfall aspartam.

*sniker meg stille og rolig ut igjen*

Skrevet

*braker inn i debatten med et schmell*

Coca Cola, og kun ekte vare, er diggest. Alt annet blir teit, spesielt når det fordøyes sammen med en halv kjempepizza fra Peppes.

Skrevet

Begge deler er en hjernesvulst på flaske

Skrevet

utfra det som står her inne er det bare image og smak som er forskjell...samme innhold ellers...

jeg for min del syns at alt annet enn original Coca-Cola smaker dritt og dessuten har en heller uønsket effekt,ettersom de inneholder en fenylalaninkilde som det så fint heter...dette er da bare et litt fancy ord for avføringsmiddel... :P

Skrevet

Så lighten og zeroen inneholder avføringsmiddel?

Jeg synes lighten smaker dritt, men zeroen synes jeg er "grei". Ordentlig cola synes jeg selvfølgelig smaker best, men jeg får en følelse av at tennene mine etser bort etter tredje slurken...

Skrevet

De smaker forskjellig.... og jeg personlig synes at Zero er best.

Har dog funnet ut at aspartam er no' dritt for kroppen og derfor kuttet ut alt som er av lightdrikker....

Anyway... toppen av teite "reklamejippo-utsagn" må vel være dette som jeg fant på coca-cola.no...

" Coca-Cola har funnet ut at de fleste gutter (og menn) ønsker å leve livet uten konsekvenser."

Ok... DEN var ny for meg.... Kjekt å vite liksom..hehe ;o)

Skrevet

Forskjellen er at Cola light smaker godt og Cola Zero smaker bæsj.

Skrevet

Cola smaker blomsterjord!!! Blæ.... Og zero og light!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...