Gå til innhold

Hvor sikker var jordmora på kjønnet ved UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på UL på fredag. Da var jeg fullgått 17 uker. Jordmor sa først at hun ikke kunne si 100% sikkert noe om kjønn, men så sa hun "nei, dette ser jo ut som en gutt." Dette gjentok hun igjen litt senere og til slutt, "Jeg blir veldig overrasket om det ikke er en gutt som kommer ut."

Tror de ikke har lyst til å si noe med 100% sikkerhet noen gang, men vi tror jo nå at det blir en liten gutt for vår del.

Annonse

Hun kunne ikke se det i det heletatt pga baby satt med beina krysset og hadde navlestrengen forran i tillegg.. Jeg er skikkelig nyskjerrig og kommer til å bestille 3d time i morra :)

Vi får ei jente!! Hun viste oss 3 prikker som visst var kjønnslepper. Hun sa det bare om hun var sikker. Men ul var visst aldri 100 % sikkert i uke 18. Jeg har trodd jente i 4 mnd nå så jeg kommer til å gå ut i fra d

Jordmor var 99% sikker på gutt...og vi så det tydelig selv også, når hun først viste oss hva som var hvor!:) men uansett kjøper vi ikke inn så mye på forhånd, får så mye uansett. Og det vi har fra før er ganske nøytralt i fargene, ikke så mye rosa - veldig greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...