Gå til innhold

Når begynner kynnerne?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en rar dag, virker som kynnere en gang i timen- i fem minutter. Leste et sted at de kunne begynne tidlig i andre trimester, men jeg er bare 14+3. Vet ikke om det strammer, men veldig intenst når det holder på. Nesten så jeg får vondt, bare.

Jeg tror jeg også kjente babyen sparke nå nettopp... Lå på sofaen med katta liggende på magen min. Så kjente jeg noe bobleaktig helt nederst i magen. Har god kontroll på hva som skjer for tiden, og den følelsen har jeg ikke kjent før. For en uke siden trykket jeg ned på magen og tror jeg fikk et sterkere spark da.. Men da pressa jeg jo helt ned til livmora, burde kjenne det bedre da. Fint var det i alle fall:) Blir optimistisk av det:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139134098-n%C3%A5r-begynner-kynnerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er individuelt. Jeg hadde mye kynnere i forrige svangerskap og har kjent det en del allerede. Er 16+4. Så lenge det ikke kommer hele tiden i en lang periode er det ikke noe å beymre seg for, men kommer det ofte bør en ta det mer med ro. Merker ofte at det knyter seg mer på kvelden når jeg er sliten. En merkelig følelse for "kulen" er jo så liten. Det blir nesten som jeg har en håndball der inne, den blir så hard.

Gøy å kjenne liv da! Jeg har bare kjent litt bobling og tror jeg har kjent noen knuff. Gleder meg til det blir mer!

forrige svangerskap hadde jeg kynnere fra uke 13 og hele resten av svangerskapet. fødselen kunne du stille klokka etter til mens-terminen min.

Kjente liv første gang 15+2, artig :)

veldig tidlig, var nemlig 23 uker første graviditet før jeg kjente liv (eller var sikker på at det var det jeg kjente)

Sist gang hadde jeg kynnere fra uke 10, denne gangen har jeg ikke merket noe enda, er i uke 14+ nå...

I fht bevegelse kjente jeg når jeg var akkurat halvveis sist, altså uke 20, denne gangen kjente jeg i uke 11, men bare kjent 2 ganger etter det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...