PinkBabyDoll Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Har første natt i ny seng i natt Har gått kjempebra til nå, hun sloknet nesten med en gang hun hadde lagt seg og syntes det var helt supert med ny seng Hun er 2 år og 4 mnd btw
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Han er 2, 7 år og sover i spinkelseng ennå. Men han skal snart få ny.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Vi byttet for ca. 1 mnd. siden. Da var han akkurat 2,5 år. Vi prøvde med ny seng i januar, men da vile han ikke ligge i den. Lot den stå inne på rommet hans i tilfelle, men han nektet å ligge i den. Til slutt tok vi den fra hverandre og satte den på lofet i et par dager, spurte han om vi skulle bygge sammen en stor gutteseng sammen og det ville han, og siden har han sovet i den.....Rar liten kar....hehe. Vi kuttet forresten av sprinklene på den ene siden når han ble storebror i august (pga keisersnitt hos meg, så jeg kunne ikke løfte han ut og inn av sengen), så han har kunnet gå ut og inn av senga som han ville siden august.
Skorpion Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Her sover jenta vår fortsatt i sprinkel seng og kommer til å gjøre det en stund til. Er nettopp fylt 2 år.
3 tette gutter Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Min er 2 år og 8 mnd, og skal sove i sprinkelseng så lenge som mulig. Han prøver ikkje å klatre ut heller, koser seg i sengen sin :-)
marylu Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 2 år og 2mnd og elsker sprinkelsenga si, vil ikke bytte.
Rosie the riveter Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Lillebror er 2 år og snart 2 mnd. Om 2 mnd får han nytt rom, så da skal vi kjøpe ny stor-gutt seng til han. Tenkte på en vokse-seng med senge hest. Men liker også veldig godt den mammut senga fra ikea.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Datteren vår sover i sprinkelseng ennå, og må gjøre det frem til sommeren. Da nærmer hun seg 3... Grunnen til det er at vi rett og slett ikke har plass til noen annen seng enn det på rommet hennes der vi bor nå. Men hun stortrives i sengen sin og har enda ikke funnet ut hvordan hun kommer seg ut av den (heller ikke prøvd), så jeg tror det skal gå veldig fint
Grigri m/3 gutter Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Min gutt er to år og sover i den fremdeles. Han klatrer inn og ut av den som han vil, står opp selv osv, og så kommer neste pulje babyer i feb/mars, så til da tenkte jeg å ha han "avvent" og over i vanlig seng. Vet ikke hvordan det skal gå...tenker han vil protestere ja.
Gjest bissen Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Jentene er 2.1 og sover i sprinkel, minstejenta er 76 cm og 7,8 kg og ligger langt etter i utvikling, syns det er trygt å ha henne i sprinkelseng veeeldig lenge fremover. Størstejenta har skjønt det å slenge benet over..har lagt madrass på gulvet for nå venter jeg på at det sier dunk:)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Jenta mi sover i sprinkelseng og skal gjøre det en stund til:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Ble 2 år i september og sover fortsatt i sprinkelseng. Det skal han få fortsette med så lenge senga passer.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Gutten vår er 2 1/2 og vi har nettop skiftet seng. Vi hadde den minste fra IKEA så nå var bena mer eller mindre utenfor sprinklene. Han hoppet ut hele tiden også så det var like greit å bytte. Var litt redd for at han skulle sitte fast om natten og vi ikke våknet av det :-P Så nå ligger det en stolt liten gutt i "voksen" seng som han kaller det.
skrotnissen Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 mini var 2 nå på fredagen, og han fikk stor gutt seng for ca3mnd siden... det har gått veldig bra, vi hadde sprinkelseng madrassen på gulvet den første tida, men det var ingen ulykker:) han sover mye bedre i den nye senga si;)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 vi byttet da hun var 19 mnd.. for snart et år siden. har gått veldig greit det.. lillebroren har sengen hennes nå og jeg må si at hun ser jo mega stor ut når hun ligger seg oppi den nå. hehe.. må jo prøve broren sin seng da... skjønner ikke helt poenget med å la dem ligge i baby seng til dem er 3 år....
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 21. november 2008 #16 Skrevet 21. november 2008 Jeg er enig med anonym over her. Vi byttet da vesla var 18 mnd og det gikk som en drøm. Da begynte hun å klatre utav og det var ingen hensikt å ha den lenger. Oppi alt dette fikk hun en lillebror 2 mnd etterpå så det klaffet flott. Ny seng til henne og minsten fikk arve sprinkelsengen. Hun var såååå stolt og digget den nye sengen sin. ( en vokseseng by the way)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #17 Skrevet 21. november 2008 Hva er problemet med det? Er jo sånn sett ikke noe poeng i stor seng tidlig heller... Her har vi en som lå lenge i sprinkelseng, og en som får stor seng når hun er 20 mnd. Forskjellige unger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå