løveprinsen <3 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 For litt siden kom jeg over en nettside som selger slike siklesmekker med navn på, men nå finner jeg den ikke igjen. Noen som kan hjelpe meg..
løveprinsen <3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Det var det ja. TUSEN TAKK
ZZzZzzZ Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 topp service der forresten har kjøpt 4 stk...og skal snart bestille flere!
Trulte76 Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 jeg bestilte 3 stk, og de kom veldig raskt Fine var de også. Kommer nok til å bestille flere. Var jo kjempebillige Han har begynt å sikle/spytte sånn, så de er gode å ha (3mnd idag)
jompa & lille<3 2011 Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 hvordan gjør dere det når dere skal betale? HAr prøvd paypal, men skjønner ingenting. Det står jeg må taste inn en paypal kode på 4 tall... ?? hvor får man tak i den? surrer sånn nå...!!!
Madame1 Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Hej Mini. Du kan godt overføre penge allerede når du har oprettet dig. Der er dog et maksimum på ca. 4000$ indtil du har indtastet den kode, som du taler om. Når du beder om at få godkendt dit kreditkort, trækker Paypal et lille beløb på din konto. Sammen med beløbet kommer der en lille kode på 4 tal, som du skal indtaste. Når du har gjort det kan du overføre alle de penge, som du ønsker. Derefter tilbageføres det lille beløb til din konto. Håber du forstår, ellers må du skrive igen. For at betale skal du have et link fra shoppen. Med venlig hilsen Tanja Lillemille.dk
Glad tobarnsmamma Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Men snart får lillemille VISA-betaling!!! :-) Jippi, da blir alt så mye billigere. :-) Jeg er også kjempefornøgd med smekkene, utrolig fine farger og stilige skrifttyper.
Glad tobarnsmamma Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Jippi, da blir alt så mye ENKLERE var det jeg skulle skrive...hehe...må visst gå og legge meg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå