Gå til innhold

pris på fotografering - hva betaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har giftet oss nå, og prisen på fotograferingen i en knapp time ble 8100 kr for 24 bilder. Jeg synes dette er kjempedyrt - dette er jo FØR vi har bestilt takkekort, diverse forstørrelser av bilder osv.... er det dyrt, eller er det vanlig pris??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt å bruke en freelance-fotograf... Han skal ha 3000 for å følge oss hele dagen, redigere alle bilder og brenne dem ut på cd.. Forstørrelser kommer utenom. Er meget fornøyd med denne på budsjettposten min :D

Skrevet

oi så billig med 3000.. kunne og tenkt meg å ha en sånn...

men ho me skal ha koster litt under 5000 kr for fotografering og album.. forstørrelse på bilder vet eg ikkje hva koster.. men skal og bruke søsteren til min forlovede til å ta bilder ellers i bryllupet:)

ho er kjempe flink å ta bilder så da skal ho få den jobben så håper me ho har noen flotte bilder me kan brenne på cd:) og kanskje bruke til forstørrelse og takkekort:)

Skrevet

Her betaler jeg 5000kr for fotografen.. Han er med oss hele dagen, kommer og tar bilder mens jeg blir pytet og sminket osv... så kirka, ellers bryllupsbilder og familie bilder.

For prisen får jeg album med bilder og får 2 større bilder på larret. Ramme kommer i tilleg.

Skrevet

oi kjempe billig.. kor i landet er dette?

Skrevet

vi skal til en famefotograf og ta bilder i studio før vielsen, de sa at dette kostet 1000 kr. så må vi kjøpe forstørrelsene i tillegg....tror det koster en del hvis man skal ha store bilder, men fotograferingen var billig da....:) I bryllupet skal vi ta bildene selv, har en onkel og mamma som er flinke hobbyfotografer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...